Radikalan redizajn Lexusove limuzine mogao bi oživjeti duh modela IS
Novi Lexus IS mogao bi konkurirati nadolazećem BMW-u Neue Klasse serije 3 i modelu i3
TRENUTNA generacija Lexusa IS proizvodi se od 2013. godine. Ove ilustracije nasljednika stvorene su na temelju Lexusovog koncepta iz 2021. Novi model preuzima stilski jezik od većeg ES modela, što ukazuje na hibridne i električne opcije.
Lexus IS dio je proizvođačeve ponude od 1999. godine, kao rival Audiju A4, BMW seriji 3 i Mercedesu C-klase. S trenutnom generacijom koja je u zalazu, obožavatelji ovog modela nadaju se novom vozilu koje bi moglo oživjeti sportski duh originala. Nezavisni digitalni umjetnik Theophilus Chin izradio je novi rendering, predlažući seksi budućnost japanske limuzine.
Ilustracije se temelje na konceptu Lexus Electrified Sedan iz 2021. godine, koji je potaknuo nagađanja o potpuno električnom nasljedniku modela IS. Kako bi model prilagodio standardima iz 2025. godine, Theottle je ažurirao vanjski dizajn koristeći značajke s novijeg Lexusa ES koji je predstavljen početkom ove godine.
Spekulativni prednji dio na ovim renderima je oštar i agresivan, s kutnim LED svjetlima i sportskim, trokutastim usisima na skulpturiranom odbojniku. Mali otvor na prednjem dijelu ukazuje na hibridni pogon, što predstavlja zanimljiv odmak od potpuno električnog koncepta. Pravi uspjeh je "Spindle" rešetka, koja je ažurirana da izgleda mnogo rafiniranije i prihvatljivije od prethodnih verzija.
Profil automobila ostaje vjeran radikalnim linijama koncepta, zadržavajući oblik krova i proporcije originala. Međutim, uvodi konvencionalnije površine, s karakternim linijama posuđenim od većeg ES modela. Novi set aluminijskih naplataka, standardna zrcala i obične ručke na vratima približavaju dizajn stvarnosti, kao da se automobil približava kraju svoje skicne faze.
Stražnji dio automobila je mjesto gdje stvari postaju zanimljivije. S patkastim spojlerom iznad tanke, LED trake pune širine, ovaj dizajn predstavlja oštar odmak od fastback stražnjeg dijela ES modela, nudeći atletskiji i kupeoliki stražnji dio. Ramena su izraženija, a stražnji vjetrobran primjetno sportskiji. I dalje izgleda kao da bi mogao ući u proizvodnju bez gubitka onog konceptnog šarma.
Hoće li proizvodni model izgledati išta kao ovi renderi?
Koliko god obećavajuće bile ove ilustracije, vrijedi napomenuti da ne možemo očekivati da će proizvodni model izgledati točno poput ovih rendera. Proizvodni automobili podložni su strogoj stvarnosti ograničenja paketa, a stvari će se sigurno promijeniti kako se dizajn finalizira.
Lexus je zasad sve držao pod velom tajne, a kamufliranih prototipova još nema na vidiku. Međutim, s obzirom da je trenutni IS na tržištu od 2013. godine i već je doživio dva redizajna, 2017. i 2020. godine, razumno je očekivati da je nova verzija na pomolu.
Lexus je nedavno predstavio Climax i Ultimate Edition verzije modela IS 500 u Japanu i SAD-u, što signalizira da su dani atmosferskog V8 motora odbrojani. No Toyotina predanost hibridima i višestrukim pogonskim sustavima sugerira da će sljedeći IS nuditi hibridne opcije, a možda i potpuno električnu varijantu.
Konkurencija u ovom segmentu postaje sve jača, posebno s električnim limuzinama i onima s produženim dometom koje osvajaju tržišta poput Kine. Novi IS će se morati suočiti s modelima poput Audija A5, nadolazećeg BMW-a Neue Klasse serije 3 i i3, pa čak i s ICE i električnim verzijama sljedeće generacije Mercedesa C-klase.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati