JB Weld traka za ispušni sustav - brz i učinkovit popravak rupe na ispušnoj cijevi
U NAŠOJ beskrajnoj misiji poboljšanja ove stranice slušanjem povratnih informacija od naših čitatelja, mijenjamo pristup objavama o proizvodima te se fokusiramo na artikle koje sami koristimo i kupujemo vlastitim skromnim prihodima. Uostalom, ako vam pružamo istinu o automobilima, trebali bismo vam pružiti i istinu o automobilskoj dodatnoj opremi.
Ovaj put doslovno završavamo popravak na starijem vozilu čiji je ispušni sustav izgledao sasvim dobro sve dok iznenada nije otkazao. Kao što se često događa s automobilima određene dobi na mjestima poput Pojasa hrđe i sjeverno od 49. paralele, stariji ekonomični automobil u našoj floti s 350.000 km na brojčaniku doživio je iznenadan i zaglušujuće glasan kvar. Čini se da je stara izreka "hrđa nikad ne spava" smrtonosno točna za velike dijelove ovog kontinenta.
U ovom slučaju, rupa promjera oko pet centimetara pojavila se točno na prirubnici koja povezuje fleksibilnu cijev i katalizator. S obzirom na položaj na kratkoj udaljenosti od motora i ispred ne samo prigušivača nego i rezonatora i katalizatora, zvučalo je poput automobila za rušenje.
To može biti teško mjesto za popravak zbog lokacije, ali srećom, rupa nije bila na katalizatoru, pa nije bilo potrebe za petljanjem s tim problematičnim uređajem. Ali kako najbolje popraviti rupu veličine dva novčića na zakrivljenom dijelu cijevi pored prirubnice? Stari trik rezanja limenki i pričvršćivanja s nekoliko stezaljki ne bi funkcionirao u ovom slučaju, čak ni kao privremeno rješenje, zbog oblika područja. Isto vrijedi i za bilo kakve improvizacije u stilu MacGyvera.
Tu na scenu stupa rješenje u obliku trake za ispušni sustav. Iako zvuči kao proizvod sumnjive koristi poput "podešavanja motora u limenci" i sličnih besmislica, ova stvar zapravo može dati pristojne rezultate. Postoje dvije opće vrste traka: jedna je suha traka koja bi se trebala stvrdnuti putem vrućih temperatura ispušnih plinova, dok je druga mokra poput gipsa i može se stvrdnuti sama od sebe.
Nakon što smo isprobali prvu vrstu i gledali kako se raspada u konfete za manje od 24 sata, proizvod koji vidite na ovim digitalnim stranicama kupljen je na eBayu za oko 25 dolara. Sama traka, široka nekoliko centimetara i duga oko 180 cm, isporučena je u foliji napunjenoj smjesom nalik gipsu. Gnječenje neotvorenog pakiranja nekoliko minuta omogućilo je da se smjesa upije u vlaknastu traku, nakon čega je bila spremna za nanošenje nakon uklanjanja svih rasutih krhotina s područja popravka.
Manipuliranje natopljenim komadom vlakna bilo je neuredno, kao što se moglo očekivati, pa je JB Weld ljubazno uključio par jednokratnih rukavica. Također, vjerojatno nije dobra ideja da vam puno te smjese dospije na gole ruke. Natopljena traka bila je jednostavna za manevriranje oko oštećenog područja, preklapajući se na mjestima kako bi se osigurao dobar pokrov i kreativno oko područja prirubnice. Traka od 180 cm bila je više nego dovoljna za ovaj popravak. Upute kažu da se motor može pokrenuti na oko 20 minuta kako bi se stvrdnuo putem topline ispuha ili jednostavno ostaviti da stoji nekoliko sati. Mi smo odabrali potonje, zapravo ostavivši da se stvrdne preko noći. Mala količina srebrne trake uključena je za omotavanje oko popravka tijekom procesa stvrdnjavanja i treba je ukloniti nakon što se traka stvrdne.
Prošlo je točno dva tjedna od ovog popravka i sve drži kako je obećano, pa smo spremni ovo nazvati uspjehom. Za 25 dolara i 25 minuta ležanja ispod automobila, to je odlično rješenje (za sada) u usporedbi s rezanjem zahrđale fleksibilne cijevi i zavarivanjem nove. Ostatak ispušnog sustava zamijenio je prethodni vlasnik automobila samo nekoliko mjeseci prije nego što smo ga kupili.
Prema planu, ova serija objava nastavit će se fokusirati na stvari koje stvarno koristimo i koje smo kupili vlastitim novcem. Nadamo se da vam je ova bila korisna.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati