Neki automobilski brendovi odbacuju Apple CarPlay Ultra sustav
Neki proizvođači automobila odustaju od Apple CarPlay Ultra sustava
NEKOLIKO automobilskih tvrtki navodno planira ne ponuditi Apple CarPlay Ultra, sveobuhvatnu nadogradnju trenutne Apple aplikacije koja bi obuhvaćala sve zaslone unutar vozila. Ultra bi trebao omogućiti više tematskih promjena unutarnjeg zaslona uz dodavanje nekih novih funkcija i poboljšanu prilagodbu. Međutim, čini se da nisu svi proizvođači zainteresirani za pružanje Appleu proširenog pristupa njihovom softveru.
Prema Financial Timesu, Mercedes-Benz, Audi, Volvo, Polestar i Renault više nisu zainteresirani za korištenje Ultre. To ne znači da neće nastaviti nuditi Apple CarPlay integraciju za infozabavne sustave – samo da je Ultra možda prešao granicu onoga što su spremni tolerirati.
Apple je predstavljao CarPlay Ultra kao sljedeću razinu integracije pametnih telefona, omogućujući aplikaciji temeljenoj na telefonu da radi s više od samo infozabavnog zaslona vozila. Međutim, dodatne značajke samo su dio prodajne priče. Ultra bi također trebao besprijekornije odgovarati odabranim temama svakog proizvođača automobila, zadržavajući pri tome svoj minimalistički korporativni stil.
No, velik dio automobilske industrije želi maknuti Apple s puta. Na primjer, General Motors je izjavio da planira postupno ukinuti svu podršku za Apple CarPlay i Android Auto. Iako većina vozača preferira uparivanje telefona s vozilom koristeći nešto poput CarPlaya, proizvođači žele da koriste njihove vlastite sustave. Automobilske tvrtke uložile su mnogo novca u razvoj tih sustava i mogu više zaraditi prikupljanjem podataka o korisnicima i partnerstvima s drugim tvrtkama.
Potonja komponenta obično se provodi kroz marketinška partnerstva. Primjerice, preporuke za benzinske postaje i restorane putem Apple Mapsa mogu se znatno razlikovati od prijedloga iz zadane navigacije vašeg vozila. To je rezultat korporativnih partnerstava dogovorenih s proizvođačem.
S obzirom na navedeno, neki brendovi vide Apple kao prepreku potencijalnim izvorima prihoda koji proizlaze iz povezivosti. Međutim, drugima je suradnja s tehnološkom tvrtkom sasvim prihvatljiva. Aston Martin, Hyundai, Kia i Genesis odlučili su koristiti CarPlay Ultra. U međuvremenu, Apple kaže da bi uskoro trebali pristići i drugi brendovi.
Iako ga neki kritiziraju kao malo više od korporativnog redizajniranja postojećeg CarPlaya, Ultra bi trebao ponuditi nove značajke i prilagoditi korisničko iskustvo na svim zaslonima. U većini slučajeva, to znači da korisnici mogu prilagoditi svoje nadzorne ploče ili infozabavne sustave Apple temi ili ih kombinirati sa zadanim temama proizvođača automobila. Također ćete moći upravljati kontrolama vozila ugrađenim u zaslon osjetljiv na dodir bez potrebe za izlaskom iz CarPlay aplikacije.
To je vjerojatno bio glavni problem za proizvođače koji ne sudjeluju. Ako CarPlay Ultra omogućuje vozačima da nikada ne moraju izaći iz aplikacije, mala je vjerojatnost da će koristiti vlastite sustave koje je razvio proizvođač. No, ignoriranje Applea također je svojevrsni rizik. CarPlay je iznimno popularan među vozačima (posebno ženama), a neke ankete tvrde da oko polovica ispitanika ne bi ni razmatrala kupnju novog automobila bez njega.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati