Xiaomi SU7 Ultra ruši rekord Nürburgringa, tvrtka lansira posebno izdanje
Xiaomi ruši svoj rekord na Nürburgringu i odmah predstavlja posebno izdanje
PROTOTIP Xiaomi SU7 Ultra nedavno je postavio novi rekord na Nürburgringu s vremenom 6:22.091.
To je gotovo 24 sekunde brže od prethodnog rekorda koji je postavio 2024. godine.
Službeno je treći najbrži prototip koji je ikada odvozio čuvenu stazu.
Xiaomi očito nije zadovoljan time što je samo jedan od najbržih automobila na Nürburgringu. Nedavno su taj rekord učinili još boljim. Manje od godinu dana nakon što su osigurali mjesto u top 5 za svoj prototip i zauzeli prvo mjesto za proizvodne električne automobile, tvrtka se vratila po još jedan rekord. Ovoga puta, tim nije samo uspio, već je skratio svoje prethodno vrijeme za gotovo 24 sekunde, zahvaljujući vozaču Davidu Pittardu.
Za referencu, prethodni rekord iznosio je 6:46.87 za prototip SU7 Ultra. Ako ste malo zbunjeni, ne brinite, niste jedini. Xiaomi postavlja odvojene rekorde i za prototip SU7 i za proizvodnu verziju istog automobila, što može stvari učiniti pomalo složenima za praćenje.
Proizvodna verzija ima možda još impresivniji rekord, iako je sporija (7:04.957), jer je jedini lider u kategoriji proizvodnih električnih vozila. Da bi to postigla, prestigla je Porsche Taycan i ni manje ni više nego Rimac Neveru. Da, taj suludi hiperautomobil bio je sporiji od ove kineske limuzine s četvero vrata. Ipak, ovaj novi rekord prototipa nije za šalu.
Novi rekord: 6:22.091
Ogoljeni SU7 Ultra koji nije za prodaju postigao je vrijeme od 6:22.091. Time je nadmašio prototip Lotusa Evija X koji je to odvozio za 6:24.04. Sada SU7 Ultra zauzima treće mjesto, i vjerojatno će tamo i ostati. Za pomicanje drugoplasiranog, VW ID.R, trebalo bi voziti brže od 6:05.33. Prvo mjesto je izvan dosega gotovo svima. To je rekord koji je postavio Timo Bernhard s vremenom 5:19.546.
Posebna izdanja: Track Package i Nürburgring Edition
Xiaomi slavi novi rekord s dva nova posebna izdanja. Prvi, jednostavno nazvan Track Package, koštat će 100.000 juana (približno 13.950 američkih dolara prema trenutnom tečaju). Dodaje baterijski paket za staze visoke snage, poboljšano hlađenje, optimizirane kočnice, komponente ovjesa podešene za Nürburgring i maksimalnu brzinu od 350 km/h.
Na putu je još ekskluzivnija verzija, nazvana Nürburgring Edition. Ovaj posebni model dolazi s jedinstvenim podnim panelima, novim sigurnosnim kavezom koji zamjenjuje stražnja sjedala i aerodinamičkim prilagodbama na vanjskom dijelu kako bi se razlikovao od ostatka SU7 linije.
S cijenom od 814.900 juana u Kini (oko 114.000 dolara), Xiaomi će proizvesti samo 10 primjeraka za 2025. godinu, s ukupnom proizvodnjom ograničenom na 100 kako bi "osigurao ekskluzivnost". Da, to je poprilična svota bez obzira gdje se nalazite, ali razina performansi koju dobivate zauzvrat je neosporno impresivna.
Ispod vitkog dizajna nalik Porscheu, naći ćete tri elektromotora koji zajedno razvijaju 1.527 KS (1.138 kW) i 1.770 Nm okretnog momenta. Jedno je kada tvrtka tvrdi da može izgraditi brze automobile, a sasvim drugo kad upozori proizvođače hiperautomobila da pripaze.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati