Mercedes predstavio sniženi Unimog U 219 Low za lakši utovar i istovar
OVAJ Unimog ima sniženo podvozje, ali nije dizajniran s namjerom da bude sportski
Mercedes-Benzov odjel za specijalna vozila predstavio je novu verziju Unimoga.
Model U 219 Low ima posebnu stražnju platformu koja je 20 centimetara niža od standardne.
Snižena visina dizajnirana je kako bi radnicima olakšala utovar i istovar.
Unimog je stekao reputaciju jednog od najprilagođenijih terenskih vozila na svijetu zahvaljujući portalnim osovinama, kompaktnim prevjesima i izvanrednoj udaljenosti od tla. No, kako se pokazalo, ta impresivna visina nije uvijek prednost. Kako bi to riješio, Mercedes-Benzov odjel za specijalna vozila predstavio je novu varijantu koja je niža: U 219 Low.
Naravno, novi Unimog nije sportski "low-rider" kamion. Umjesto toga, U 219 Low je sav u znaku praktičnosti. Smanjenjem visine vozila, Mercedes olakšava utovar i istovar, što je posebno korisno za građevinska dvorišta i komunalne poslove. U tim okruženjima radnici trebaju brz pristup teškim materijalima poput šljunka i pijeska, i tu snižena verzija dolazi do izražaja.
U 219 Low temelji se na osnovnom modelu Unimoga, s međuosovinskim razmakom od 2.800 mm, i ima nekoliko modifikacija usmjerenih na smanjenje visine. Samo podvozje je spušteno za 40 mm, ali prava promjena je u stražnjoj platformi, koja je puna 200 mm niža i montirana bliže okviru.
To rezultira visinom utovarnog praga nižom od 1,2 metra, što je iznenađujuće nisko prema Unimogovim standardima. Za usporedbu, standardni U 219 ima udaljenost od tla od 339 mm, dok je Low verzija na 299 mm. I da, niža visina i dalje dolazi s izvlačivim ljestvama na stražnjim vratima za one trenutke kada se osjećate previsokima za penjanje.
Teško opterećenje, ali i dalje svestrano
Stražnji utovarni prostor izradio je Eggers Fahrzeugbau GmbH i ima konfiguraciju trostranog kipera. Dug je 2,22 metra i širok 2,1 metar, s prilagodljivim bočnim i prednjim stranicama za različite radne potrebe. Unatoč sniženoj visini, kamion zadržava najveću dopuštenu ukupnu masu do 10 tona koju standardni U 219 nudi.
Za one koji se pitaju o kotačima, kamion može biti opremljen gumama 295/60 R22.5 ili 275/70 R22.5, ovisno o tome preferirate li terenske ili cestovne gume. Dizajn i mehaničke značajke ostaju nepromijenjene, što znači da i dalje ima portalne osovine sa spiralnim oprugama, baš kao i standardna verzija.
Ispod poklopca motora nalazi se 5,1-litarski četverocilindarski dizelski motor koji proizvodi 188 KS i 750 Nm okretnog momenta, koji je povezan sa stalnim pogonom na sve kotače.
Unutra, U 219 Low opremljen je operativnim sustavom Uni-Touch, koji uključuje dodirni zaslon za većinu funkcija i mogućnost multifunkcijske upravljačke palice. Trenutna generacija Unimoga predstavljena je 2013. godine, s redizajniranim kabinama i novim pogonskim sklopovima, i nastavlja nuditi širok raspon konfiguracija za različite radne scenarije.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati