Brabus ima novu zvijer: Nezaustavljivi coupe s hibridnim prefiksom

NOVI Brabus je toliko snažan da bi mogao uništiti samog sebe.
Ova zvijer ne nosi brnjicu, ali zato ima blokadu. Bez nje bi samo motor davao 1250 Nm i kao takav se iživljavao na mjenjaču dok ga ne bi dokrajčio.
Vratimo stvari na početak. Brabus i dalje nastavlja širiti svoju Rocket seriju i sada predstavlja novi proizvod. Iza nemaštovitog imena Brabus 1000 nalazi se unaprijeđeni Mercedes-AMG GT63S E Performance.
Gdje AMG Staje Brabus počinje
Najviše se radilo na pogonu. Standardni 4,0-litreni V8 benzinski twinturbo motor temeljito je modificiran, posljedica čega je povećanje radnog volumena na 4,4 litre. To je postignuto proširenjem provrta cilindara na 84 mm, u kombinaciji s novim kovanim klipovima, dok posebno izrađena radilica produžuje hod na 100 mm.
Osim toga, ugrađeni su novi turbopunjači te ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s ventilima za regulaciju buke. Točka na i je novi sustav upravljanja radom motora koji usklađuje sve komponente, ali i omogućuje motoru da razvije čak 796 KS pri 5900 o/min i nevjerojatnih 1250 Nm okretnog momenta pri 2900 o/min.
Brabus ipak napominje da je maksimalni okretni moment elektronički ograničen na 1050 Nm kako bi se očuvala pouzdanost i dugovječnost prijenosa. To i dalje uključuje AMG-ov Speedshift MCT 9G mjenjač s devet stupnjeva, kao i AMG-ov Performance 4Matic+ pogon na sve kotače.
A na sve se nadovezuje električni motor s dvobrzinskim mjenjačem snage 204 KS i 320 Nm. Zajedno s V8 motorom, ukupna snaga sustava iznosi 1000 KS i čak 1820 Nm okretnog momenta. A kako bi zaštitili komponente prijenosa, stvarni maksimalni okretni moment ograničen je na 1620 Nm.
Uza sve valja znati da je ovaj hibridni pogonski sustav ujedno u skladu s Euro 6D normom emisije ispušnih plinova, uz službenu potvrdu njemačkog saveznog ministarstva prometa. Podsjetimo, serijski model razvija 816 KS i 1420 Nm. Brabus 1000 će ubrzati do 100 km/h za samo 2,6 sekundi, dok je najveća brzina i dalje elektronički ograničena na 320 km/h. Kazaljka će pokazati 200 km/h nakon samo 9,5 sekundi, dok automobil do 300 km/h dolazi za 23,6 sekundi.
Snaga s kontrolom
Očekivano, nije sve stalo na preinakama pogona. Za postizanje stabilnosti pri visokim brzinama, Brabus je proveo testiranja u zračnom tunelu i razvio rješenja koja povećavaju potisnu silu.
Sve dodatne komponente izrađene su od karbona, a na kupcu je da bira između mat ili sjajno lakirane izvedbe. Automobil je opremljen Brabus Monoblock Z kotačima s deset krakova promjera 21 inč sprijeda (gume 305/30) i 22 inča straga (gume 335/25). Dostupne su i sportske opruge razvijene u suradnji s KW-om, koje su podesive po visini, omogućujući spuštanje vozila do 20 mm.
Konačno, i unutrašnjost je dorađena. Presvučena je crnom kožom s prošivima koji se protežu čak i do tepiha i obloge prtljažnika. Krov je obložen Dinamica materijalom, a tu su i brojni karbonski detalji te elementi s utisnutim logotipom '77', što je referenca na godinu osnutka Brabusa.
A cijena? Automobil je dostupan za narudžbu po preporučenoj cijeni od 445.900 eura bez PDV-a. Predviđena je proizvodnja 1000 primjeraka.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati