Nova Toyota Supra stiže za dvije godine. Japanci odbacuju suradnju s Nijemcima

TOYOTA prekida suradnju s Bavarcima za nadolazeću generaciju modela GR Supra koja se očekuje 2027. godine. Umjesto BMW-ovih motora i platforme, šesta generacija Supra koristit će Toyotin vlastiti 2,0-litreni turbo hibridni četverocilindarski motor snage oko 400 KS.
Trenutno partnerstvo od 2019.
Aktualna A90 Supra, lansirana 2019., dijeli većinu dijelova s BMW Z4, uključujući redni šestak, podvozje i elektroniku. Oba vozila proizvode se u Magna Steyr tvornici u Grazu u Austriji.
Odluka o suradnji omogućila je Toyoti da oživi Supra naziv bez izgradnje potpuno nove platforme, dok je BMW-u dala priliku za proizvodnju troškovno efikasnijeg roadster modela male proizvodnje.
Nova strategija Gazoo Racing
Toyota Gazoo Racing odjel odlučio se na vlastiti razvoj Supra priče. Nova generacija koristit će Toyotinu platformu s pogonom na stražnje kotače i zamijeniti BMW-ov B58 redni šest cilindarski sklop s hibridnim 2,0-litrenim sklopom. To je lakša konstrukcija bolje prilagođena budućim emisijskim standardima.
Bilo je i glasina da je Toyota testirala verziju s Mazdinim rednim šestakom (e-Skyactiv G iz CX-70), ali su problemi s težinom i ugrađivanjem istog to onemogućili.
Final Edition i službeni kraj
Prije završetka proizvodnje Toyota izdaje ograničene Final Edition Supra verzije u Japanu i SAD-u. Japanska verzija, po cijeni od oko 101.000 dolara (92.900 eura), ima 435 KS i ograničena je na 300 jedinica koje su brzo rasprodane.
Američka verzija s 382 KS u prodaji je od ovog travnja. Dolazi s modificiranim ovjesom, aerodinamičkim promjenama i opcijom ručnog mjenjača. Proizvedeno je samo 100 primjeraka po cijeni od 69.085 dolara ((63.600 eura).

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati