Prodavač na Dolcu dosjetio se genijalne ideje, prodaje personalizirane lubenice

Foto: Leona Teodorović/Index

NA TRŽNICAMA se još uvijek mogu pronaći lubenice i drugo ljetno voće, a na zagrebačkom Dolcu jedan se prodavač lubenica posebno istaknuo svojom originalnom idejom.

Personalizirane lubenice u ponudi na Dolcu

Tini Kasami, prodavač s Dolca, dosjetio se kako privući kupce i odlučio je personalizirati svoje proizvode - baš poput velikih brendova. Ako poželite lubenicu s vlastitim imenom, čeka vas upravo tamo, a kilogram lubenice košta 1 euro.

On kaže da su njegove lubenice najslađe i najsočnije, u što smo se uvjerili i sami kada smo ih probali, a posebnu pažnju privlači detaljem koji oduševljava prolaznike - u samo tri minute na kori lubenice ugravirat će vaše ime uz pomoć kovanice od jednog eura.

Osim što nudi osvježenje u obliku sočne lubenice, ovaj prodavač na Dolcu pokazuje kako i najjednostavniji proizvod uz malo kreativnosti može postati atrakcija i podsjetnik da i na tržnicama ima mjesta za inovacije.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.