Skin Lab: Influenceri stajali u redovima da im analiziraju kožu, ekipa se oduševila

Sadržaj nastao u suradnji s: Garnier
Kako izgleda događaj s temom njege kože kad se spoje znanost, priroda i održivost? U Beograd su ovaj tjedan stigla poznata lica, novinari i brend ambasadori iz cijele regije, a Garnier ih je dočekao na eventu koji mnogi nisu opisivali kao još jednu promociju, nego kao doživljaj za osjetila.
Na Skin Labu, regionalnom događaju koji je na jednom mjestu okupio beauty scenu Balkana, sve je bilo podređeno isprobavanju, testiranju i razgovorima sa stručnjacima.
U pet interaktivnih zona posvećenih njezi, gosti su upoznavali najnovije proizvode i tehnologiju koja stoji iza njih, dok su im stručnjaci nudili personalizirane analize kože. Cijeli je koncept bio osmišljen tako da se proizvode ne gleda na policama, već da budu u stvarnom kontaktu sa svima.
Pet zona koje su pokazale kako izgleda budućnost njege
Na događaju su se tako predstavile ključne linije iz Garniera, svaka kroz vlastitu tematsku zonu. Najviše pažnje privukla je zona Bright Complete Vitamin C koja je gostima pokazala što stoji iza ujednačenog tena i blistave kože.
Glavna zvijezda te zone bio je istoimeni serum Bright Complete Vitamin C, proizvod za dnevnu njegu s 4 % vitamina C, salicilnom kiselinom, niacinamidom i patentiranim Melasyl™ kompleksom.
Kako su pojasnili iz Garniera, kombinacija sastojaka iz seruma smanjuje vidljivost mrlja i ujednačava ten, dok lagana tekstura pruža hidrataciju i sjaj. Prema kliničkim podacima, prvi rezultati mogu se uočiti već nakon tri dana korištenja.
U drugoj zoni predstavljena je Garnierova kultna Micelarna voda, proizvod koji je od 2013. godine postao globalni must have mnogih kupaonskih ormarića i neizostavan dio svakodnevne njege. Na demonstracijama uživo gosti su mogli vidjeti koliko brzo i nježno uklanja šminku i nečistoće s kože, bez trljanja ili ispiranja.
Micelarna voda formulirana je tako da odgovara svim tipovima kože, a boca dolazi u redizajniranom izdanju od 100 % reciklirane plastike, čime Garnier godišnje smanjuje upotrebu nereciklirane plastike za više od 250 tona.
Treća zona Hyaluronic Aloe bila je posvećena dubinskoj hidrataciji. Posjetiteljima je ovdje predstavljen Garnierov serum s 3 % hijaluronske kiseline, aloe verom i glicerinom, za koji brend potvrđuje da vraća punoću koži, hidrira je te čini elastičnijom i sjajnijom već nakon prve upotrebe.
U zoni su stručnjaci radili i analizu kože posjetiteljima te im davali savjete za personaliziranu njegu.
Poseban interes izazvala je zona Active, u kojoj su predstavljeni Garnier Pure Active flasteri, kojima se mnogi bore protiv nepravilnosti poput prištića, a formulirani su tako da djeluju preko noći. U Garnieru ih nazivaju tajnim saveznikom u borbi za čistu kožu, a bazirani su na salicilnoj kiselini, koja je poznata po dubinskom djelovanju u porama i protuupalnim svojstvima. Flastere se također moglo testirati na licu mjesta, a njihova jednostavna upotreba bila je dodatni plus koji su primijetili i gosti.
Na kraju, zona Ambre Solaire bila je posvećena novoj generaciji zaštite od sunca. Fokus je bio na praktičnom Super UV Sticku, proizvodu koji nudi visoku zaštitu od UVA i UVB zračenja zbog djelovanja patentirane tehnologije. Garnier ovu liniju pozicionira kao naprednu zaštitu od sunca za sve uzraste te ističu kako je važno paziti i odnositi se odgovorno prema koži, i to tijekom cijele godine, a ne samo ljeti.
Što stvarno stoji iza formula
Iza svakog proizvoda koji se predstavio na eventu stoje znanstveni timovi i precizna istraživanja. Vitamin C, primjerice, Garnier danas dobiva iz pšenice, u procesu koji štedi vodu i energiju, a dobivena molekula djeluje na isti način kao i sintetička verzija. Tu su i drugi dobri sastojci unutar formula koji su poznati ljubiteljima skicnarea i šire. Primjerice, salicilna kiselina, koja prodire u pore, uklanjanja sebum i smanjuje nepravilnosti, ili hijaluronska kiselina, poznata po vezivanju vode do 1000 puta veće mase od vlastite, a vraća koži volumen i elastičnost.
"Večeras slavimo inovacije koje pokreću promjene. Vjerujemo u sinergiju prirode i znanosti i ponosni smo što zajedno gradimo budućnost ljepote koja je nježna, kako prema koži tako i prema planetu. Hvala vam što ste dio Garnier priče", poručili su iz Garniera u obraćanju svim gostima.
Više od stoljeća na tržištu
Kroz cijelokupno trajanje Garnier Skin Laba u Beogradu provlačila se i filozofija Garniera, koja je poznata globalno, a to je pristupačna ljepota inspirirana prirodom. Brend još od 1904. koristi sastojke poput voća, cvijeća, sjemenki i biljnih ekstrakta, a danas ih obrađuje u procesima koji štede vodu i energiju te manje opterećuju okoliš.
Inicijativa Green Beauty dio je te misije. Radi se o održivom pristupu koji zastupa brend, a tiče se procesa od nabave sirovina i reciklaže do korištenja obnovljivih izvora energije. Samo 2023. godine Garnier je smanjio izravne emisije CO₂ za 48 % u odnosu na 2019., a 81 % njihovih proizvodnih lokacija sada koristi 100 % obnovljive energije. Brend se posebno ponosi i statusom najvećeg globalnog kozmetičkog brenda koji je dobio Leaping Bunny certifikat za cruelty-free praksu.
Beogradski Skin Lab potvrdio je Garnierovu ambiciju da održivom njegom redefinira ono što se danas smatra industrijskim standardom.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Garnier u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti