Volkswagen u Kini predstavio tri nova modela

VOLKSWAGEN je u Šangaju predstavio tri konceptna vozila koja najavljuju ofenzivu na kineskom tržištu
Volkswagen je na sajmu Auto Shanghai predstavio tri nova konceptna vozila, ID. AURA, ID. ERA i ID. EVO, koja najavljuju proizvodnu ofenzivu na kineskom tržištu. Ova vozila nastala u suradnji s kineskim partnerima dio su ambiciozne strategije "U Kini, za Kinu" koja predviđa lansiranje više od 30 novih modela do 2027. godine, uključujući 20 NEV (New Energy Vehicle) modela.
Thomas Schäfer, izvršni direktor marke Volkswagen, naglasio je važnost ovih noviteta: "Ova su tri konceptna vozila vidljivi rezultat naše strategije 'U Kini, za Kinu'. Poduzeli smo sve potrebne pripreme kako bismo ostali na vodećoj poziciji među stranim proizvođačima vozila u Kini."
ID. ERA
ID. ERA, razvijen u suradnji SAIC-a i Volkswagena, predstavlja prostrani SUV s tri reda sjedala koji donosi inovativnu tehnologiju povećanja dosega. Ovo vozilo kombinira prednosti električnog pogona s praktičnošću produženog dometa.
Generator na gorivo puni bateriju tijekom vožnje osiguravajući dodatnih 700 kilometara uz 300 kilometara električnog dometa, što omogućuje ukupnu autonomiju od impresivnih 1000 kilometara. Ovaj model pokazuje Volkswagenovu predanost razvoju rješenja koja eliminiraju takozvani "range anxiety" kod električnih vozila.
ID.EVO
ID. EVO, plod suradnje Volkswagena i Anhuija, dizajniran je s fokusom na mlađu urbanu populaciju željnu isticanja. Ovo potpuno električno SUV vozilo temelji se na naprednoj 800 V platformi, što ga čini prvim takvim modelom u Volkswagenovoj ID. UNYX obitelji.
Posebno je impresivna njegova visokoučinkovita zonska elektronička arhitektura koja omogućuje brojne digitalne usluge i kontinuirano unapređenje korisničkog iskustva kroz ažuriranja "over-the-air" u kratkim intervalima, što osigurava da vozilo ostaje tehnološki svježe tijekom cijelog životnog vijeka.
ID. AURA
ID. AURA, nastao u suradnji FAW-a i Volkswagena, predstavlja prvi koncept temeljen na posebno razvijenoj Compact Main Platform (CMP) sa zonskom elektroničkom arhitekturom dizajniranom specifično za kinesko tržište. Ovo električno vozilo s kosim stražnjim krajem namijenjeno je cjenovno osjetljivom A segmentu, kombinirajući modernu tehnologiju s dinamičnim dizajnom.
Integrira korisničko sučelje po uzoru na pametne telefone u veliku središnju konzolu, dok AI humanoidni asistent omogućuje intuitivno upravljanje funkcijama vozila i infotainment sustavom. Zahvaljujući velikoj računalnoj snazi temeljenoj na umjetnoj inteligenciji, sustav za visoki stupanj automatizirane vožnje postavlja nove standarde za inteligentno ponašanje u vožnji.
Novi razvojni centar Volkswagena u kineskom gradu Hefei omogućit će kompaniji razvoj novih modela u roku od 34 mjeseca, prilagođavajući se "kineskom tempu" razvoja. Kako napominje Thomas Ulbrich, izvršni direktor tehnološkog centra Volkswagen Kina: "Uvodit ćemo prave modele pravom brzinom i u suradnji s pravim partnerima."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati