Mansory napravio najjači Audi RS Q8 ikad. Snažniji je i od Lamborghinija

KAD JE AUDI prošle godine predstavio obnovljeni RS Q8, tvrdio je da se radi o najsnažnijem benzinskom modelu iz Audijeve sportske divizije ikad proizvedenom.
U Performance izvedbi razvija 631 konjsku snagu i 850 Nm okretnog momenta. Osim sirove snage, RS Q8 je tada i preuzeo titulu najbržeg SUV-a na Nürburgringu, skinuvši s trona Porsche Cayenne.
No ako to nije bilo dovoljno, njemački tuner Mansory sada je predstavio svoju verziju RS Q8, koja ima više snage čak i od Lamborghinija.
Gotovo 1000 KS – i više momenta od Urusa
Mansoryjev RS Q8 sada razvija čak 986 KS i 1250 Nm okretnog momenta, što je osjetno više od serijskog modela. Tuner je premašio i vlastiti prethodni rad – za 217 KS i 250 Nm. Još važnije, ovaj RS Q8 nadmašuje Lamborghini Urus SE, koji u svojoj plug-in hibridnoj konfiguraciji razvija 789 KS i 950 Nm.
Kako bi postigli ove astronomske brojke, Mansory je izveo opsežne dorade pogonskog sklopa. Ugrađeni su turbo punjači s većim osovinama i kompresorskim kotačima, ojačani su potisni ležajevi, a usisni otvori turbo punjača su povećani.
Ostale izmjene uključuju senzore tlaka s modificiranim postavkama, sportski zračni filter, ispusni sustav bez katalizatora, downpipe te vodeno hlađene intercoolere.
Iako Mansory nije objavio performanse svog RS Q8, nije isključeno da je brži od tvorničkog modela. Za usporedbu, serijski RS Q8 Performance i Lamborghini Urus SE ubrzavaju do 100 km/h za 3.4 sekunde. Urus ipak ima nešto višu maksimalnu brzinu od 312 km/h, dok Audi postiže 305 km/h.
Eksterijer glasan, interijer još glasniji
Kao i obično kod Mansoryjevih kreacija, vanjski dizajn nije za one slabijeg ukusa. Kombinacija crne boje karoserije s jarko žutim detaljima i proširenim bodykitom sigurno će podijeliti mišljenja. Nije navedeno, ali s obzirom na reputaciju tunera, može se pretpostaviti da su dijelovi izrađeni od karbonskih vlakana.
Unutrašnjost je pak potpuno transformirana. Dominira jarkožuta boja, od prošivenih tepiha, presvlaka sjedala, do kožnih umetaka na armaturi. I naravno, ima i karbonskih detalja, jer u Mansoryju ništa ne prolazi bez njih.
Mansory nije objavio cijenu svoje prerade RS Q8, ali s obzirom na razinu tehničkih i vizualnih zahvata, jasno je da se radi o vozilu dostupnom samo najbogatijima.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati