Pogledajte što su napravili od kultnog roadstera

LOTUS je marka koja je oduvijek naglasak stavljala na performanse na asfaltu nudeći beskompromisni užitak vožnje. Može li isto ponuditi i van asfalta?
Vjerojatno za takvo nešto i nema zainteresiranih u Lotusu, ali ipak postoje ljudi koji su spremni napraviti nešto slično. Britanska radionica Get Lost, koju je osnovao fotograf George Williams, napravila je upravo to.
Iza projekta Safari nalazi se Lotus Elise S1, maleni roadster koji se dokazao na asfaltu kao jedan od najzabavnijih vozačkih automobila. Sada je Elise povišen za čak 100 mm u odnosu na tvorničku verziju, a podvozje je potpuno novo.
Ovdje se nije radilo samo o kozmetičkim promjenama, već su one zahvatile sve vitalne dijelove – ovjes, karoseriju, pa i interijer.
Automobil je opremljen terenskim gumama, diferencijalom s ograničenim proklizavanjem i hidrauličnom ručnom kočnicom – što jasno pokazuje da nije napravljen samo za poziranje na Instagramu.
Nova prednja svjetla, retrovizori po mjeri, maglenke i bijeli naplatci u relijaškom stilu dodatno podižu atmosferu.
Tvrtka zasad ne otkriva što se točno krije ispod poklopca motora. Kažu samo da pogonski sklop "nudi snažne i pouzdane performanse". Dva velika usisnika sugeriraju šest cilindara, ali svakako puno više od onoga što je tvornica nudila.
"Ovo nije modificirani Elise, već naša interpretacija onoga što ta platforma može ponuditi. Sve je pomno promišljeno – od dizajna do vožnje – s ciljem stvaranja automobila koji je jednostavno zabavan", kaže osnivač Get Losta George Williams. "Ako kužite, kužite. Ako ne – Get Lost", poručuju avanturistični Britanci.
Sudeći prema prvim reakcijama, mogli bismo uskoro vidjeti Safari Elise kako se utrkuje pustinjskim dinama uz Porsche 911 Dakar i Lamborghini Huracan Sterrato. Get Lost najavljuje da će isporuka kupcima započeti do kraja godine, a već sada primaju predbilježbe.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati