Novi Mercedes Unimog sa spuštenom šasijom olakšava utovar i istovar
MERCEDES-BENZ Special Trucks predstavio je novu verziju Unimoga. Nova U 219 Low inačica ima posebnu stražnju platformu koja je 20 centimetara niža od standardne. Spušteni stav vozila nije osmišljen za sportsku vožnju, već kako bi se olakšao utovar i istovar radnicima.
Unimog je stekao ugled kao jedno od najboljih terenskih vozila na svijetu, zahvaljujući svojoj portabilnoj osovini, kompaktnim prevjesima i izvanrednoj udaljenosti od tla. Međutim, ispostavilo se da ta impresivna visina nije uvijek prednost. Kako bi to riješili, odjel Mercedes-Benz Special Trucks predstavio je novu varijantu koja je niža: U 219 Low.
Naravno, novi Unimog nije sportski lowrider kamion. Umjesto toga, U 219 Low sav je u znaku praktičnosti. Spuštanjem visine, Mercedes olakšava utovar i istovar, što je posebno korisno za građevinska dvorišta i komunalne poslove. U tim okruženjima radnici trebaju brz pristup teškim materijalima poput šljunka i pijeska, i tu ova spuštena verzija dolazi do izražaja.
U 219 Low temelji se na osnovnom modelu Unimoga, s međuosovinskim razmakom od 2.800 mm, i ima nekoliko modifikacija usmjerenih na smanjenje visine. Samo je šasija spuštena za 40 mm, ali prava promjena je u stražnjoj platformi, koja je punih 200 mm niža i montirana bliže okviru.
To rezultira visinom praga utovara manjom od 1,2 metra, što je iznenađujuće nisko prema Unimogovim standardima. Za usporedbu, standardni U 219 ima udaljenost od tla 339 mm, dok je Low verzija na 299 mm. I da, ta niža visina još uvijek dolazi s izvlačivim ljestvama na stražnjim vratima za one trenutke kada se osjećate previsoko za penjanje.
Teški, ali ipak svestrani
Stražnji tovarni prostor izradio je Eggers Fahrzeugbau GmbH i ima konfiguraciju trostranog kipera. Dugačak je 2,22 metra i širok je 2,1 metar, s prilagodljivim bočnim i prednjim zidovima koji odgovaraju različitim radnim zahtjevima. Unatoč spuštenom stavu, kamion zadržava maksimalnu dopuštenu ukupnu masu do 10 tona koju nudi standardni U 219.
Za one koji se pitaju o kotačima, kamion može biti opremljen gumama 295/60 R22.5 ili 275/70 R22.5, ovisno preferirate li terenske ili cestovne gume. Dizajn i mehaničke značajke ostaju nepromijenjeni, što znači da još uvijek ima portalne osovine sa spiralnim oprugama, baš kao standardna verzija.
Ispod poklopca motora nalazi se 5,1-litarski četverocilindarski dizelski motor koji proizvodi 188 KS i 750 Nm okretnog momenta, koji je uparen s trajnim pogonom na sve kotače.
Iznutra, U 219 Low opremljen je Uni-Touch operativnim sustavom, koji uključuje dodirni zaslon za većinu funkcija i opciju za multifunkcijsku upravljačku palicu. Trenutna generacija Unimoga predstavljena je 2013. godine, s redizajniranim kabinama i novim pogonskim sklopovima, i nastavlja nuditi širok raspon konfiguracija za različite radne scenarije.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati