Radikalni redizajn Lexus limuzine vraća sportski duh modela IS
Novi Lexus IS mogao bi konkurirati nadolazećem BMW-u serije 3 Neue Klasse i modelu i3
TRENUTNA generacija Lexusa IS u proizvodnji je od 2013. godine. Ove ilustracije nasljednika stvorene su na temelju Lexusovog koncepta iz 2021. godine. Dizajn preuzima stilske elemente većeg modela ES, što sugerira hibridne i električne opcije.
Lexus IS dio je ponude japanskog proizvođača od 1999. godine, kao rival modelima Audi A4, BMW serije 3 i Mercedes C-klase. Kako je trenutna generacija u završnim godinama proizvodnje, obožavatelji ovog modela nadaju se novom vozilu koje bi moglo oživjeti sportski duh originala. Nezavisni digitalni umjetnik Theophilus Chin izradio je nove vizualizacije, predlažući privlačniju budućnost japanske limuzine.
Ilustracije se temelje na konceptu Lexus Electrified Sedan iz 2021. godine, koji je potaknuo nagađanja o potpuno električnom nasljedniku modela IS. Kako bi prilagodio model standardima za 2025. godinu, Theottle je ažurirao vanjski dizajn koristeći elemente novijeg Lexusa ES koji je predstavljen ranije ove godine.
Više: Novi Lexus limuzina cilja na Mercedes i BMW u Europi
Prednji dio vozila na ovim vizualizacijama je oštar i agresivan, s kutnim LED svjetlima i sportskim, trokutastim usisnicima na oblikovanom odbojniku. Mali otvor na prednjem dijelu ukazuje na hibridni pogon, što predstavlja zanimljiv odmak od potpuno električnog koncepta. No pravo poboljšanje je Spindle rešetka, koja je ažurirana kako bi izgledala znatno profinjenije i prihvatljivije od prethodnih verzija.
Profil automobila ostaje vjeran radikalnim linijama koncepta, zadržavajući liniju krova i proporcije originala. Međutim, uvodi konvencionalnije površine, s karakternim linijama preuzetim od većeg modela ES. Novi set aluminijskih naplataka, standardni retrovizori i obične ručke na vratima približavaju dizajn stvarnosti, kao da je automobil pri kraju faze skiciranja.
Stražnji dio automobila je najzanimljiviji. S patkastim spojlerom iznad tanke LED trake koja se proteže cijelom širinom, ovaj dizajn je oštar odmak od fastback stražnjeg dijela modela ES, nudeći atletskiji stražnji kraj nalik coupeu. Ramena su izraženija, a stražnji vjetrobran primjetno sportskiji. I dalje izgleda kao da bi mogao ući u proizvodnju bez gubitka onog konceptnog šarma.
Hoće li proizvodni model izgledati poput ovih vizualizacija?
Koliko god ove ilustracije bile obećavajuće, valja napomenuti da ne možemo očekivati da će proizvodni model izgledati točno poput ovih prikaza. Proizvodni automobili podliježu strogim ograničenjima u pogledu pakiranja, a stvari će se sigurno promijeniti kako se dizajn finalizira.
Lexus za sada drži stvari pod velom tajne, a kamufliranih prototipova još nema. Međutim, s obzirom da je trenutni IS prisutan od 2013. godine i već je doživio dva redizajna 2017. i 2020. godine, razumno je očekivati da je nova verzija na vidiku.
Više: Još jedan sportski automobil s V8 motorom suočen je s gašenjem
Lexus je nedavno lansirao Climax i Ultimate Edition verzije modela IS 500 u Japanu i SAD-u, signalizirajući da su dani atmosferskog V8 motora odbrojani. No Toyotina predanost hibridima i višestrukim pogonskim sustavima sugerira da će sljedeći IS nuditi hibridne opcije, a možda čak i potpuno električnu varijantu.
Konkurencija u ovom segmentu postaje sve jača, posebno s električnim limuzinama i onima s produženim dometom koje dobivaju na važnosti na tržištima poput Kine. Novi IS morat će se suočiti s modelima poput Audija A5, nadolazećeg BMW-a serije 3 Neue Klasse i i3, pa čak i s klasičnim i električnim verzijama nove Mercedes C-klase.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati