Hyundai N zadržava benzinske motore unatoč električnoj revoluciji
ODJEL za sportske automobile Hyundaija nije ograničen samo na električna vozila, iako u Europi nudi liniju vozila s nultom emisijom.
Potpredsjednik Hyundai N-a kaže da diviziju ne ograničavaju samo baterijska električna vozila.
Podbrand bi mogao dobiti pristup budućim hibridnim i EREV pogonskim sustavima od Hyundaija.
Kijina GT linija prelazi isključivo na električna vozila, dok Genesis Magma ostaje otvorena za korištenje EREV postavki.
Hyundaijev odjel za sportske automobile brzo se razvija, a Europa će uskoro doživjeti veliku promjenu. Električne ambicije N divizije ubrzavaju s rastućom linijom modela isključivo na električni pogon, počevši s Ioniq 5 N, kojem će se uskoro pridružiti Ioniq 6 N. To ne znači da se motori s unutarnjim izgaranjem potpuno odbacuju, jer Hyundaijev sportski podbrand još nije spreman zatvoriti vrata drugim opcijama pogonskih sustava.
Povezano: Kia je završila s benzinskim GT sportskim automobilima
Dok Elantra N nastavlja mahati zastavom motora s unutarnjim izgaranjem u Sjevernoj Americi, Europa je krenula strožim putem. Propisi o emisijama već su istisnuli sportske kompakte i20 N i i30 N s tržišta, potičući nagađanja da će Hyundai N potpuno prijeći na električni pogon, slično onome što Kia čini sa svojim sportskim automobilima s oznakom GT.
Električni automobili su samo dio plana
U razgovoru za Autocar, Joon Park, potpredsjednik Hyundai N-a i voditelj Globalnog tima za marketinšku strategiju, odbacio je pretpostavku da N prelazi isključivo na električna vozila. "Problem koji imamo je percepcija medija i naših obožavatelja da se Hyundai N fokusira samo na svijet električnih vozila, što nije istina," rekao je Park. "Iako ćemo predstaviti Ioniq 6 N na Festivalu brzine u Goodwoodu, ne ograničavamo se samo na električna vozila."
Park je dodao da je divizija otvorena za istraživanje širokog spektra ideja: "Idemo naprijed s električnim vozilima, naravno, kao i sa svim drugim prijedlozima koje bismo mogli realizirati. Jer za N, mašta i hrabrost su riječi kojih se trebamo sjetiti."
Prostor za hibride i više
Šef odjela za sportske automobile, koji je izjavio da je obožavatelj sportskih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem, nije ulazio u detalje o vrstama pogonskih sustava koje bi budući Hyundai N modeli mogli koristiti. Ipak, razumno je pomisliti da bi se marka mogla uskladiti s višesmjernom strategijom svoje matične tvrtke.
Povezano: Genesis kaže da će njegovi novi hibridi iznenaditi
Hyundai Grupa već je potvrdila da razvija različite modele s hibridnim i EREV (električno vozilo s produljenim dometom) sustavima. Oni su namijenjeni kao dopuna rastućoj liniji električnih vozila s baterijama, smanjujući istovremeno ovisnost o infrastrukturi za punjenje.
Neće svaka od tih platformi odgovarati sportskom fokusu Hyundai N-a, ali smjer je jasan. Sličan pristup je u pripremi i kod Genesisa, gdje se očekuje da će novopokrenut podbrand Magma kombinirati performanse s različitim pogonskim tehnologijama.
Što dolazi sljedeće
Hyundai i30 N, koji je lansiran 2017. godine, započeo je put podbranda s pravim sportskim kompaktom koji je postavio ton za buduće N modele. Otada je sportski tretman primijenjen na i20, Konu, Veloster, Elantru i, nedavno, Ioniq 5.
Sada se Ioniq 6 N priprema za svoj debi na Festivalu brzine u Goodwoodu, gdje će služiti kao izlog za izgled i osjećaj sljedećeg potpuno električnog N automobila.
Još jedan model koji bi se mogao pridružiti liniji u nadolazećim godinama je proizvodna verzija Koncepta Vision N 74, pozicionirana kao ekskluzivni automobil s malom proizvodnjom. Koncept je imao hibridnu vodikovo-električnu konfiguraciju koja isporučuje 670 KS (500 kW / 680 KS), iako još uvijek nije jasno bi li sličan pogonski sustav ušao u cestovnu verziju.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati