Koje ugašene automobilske marke zaslužuju povratak kao proizvođači električnih vozila?
Koja ugašena automobilska marka zaslužuje povratak kao proizvođač električnih vozila?
OVDJE imate (fiktivnu) priliku oživjeti svoju omiljenu ugaslu marku s električnim pogonom
EV tvrtke se stalno pojavljuju s imenima starih marki s različitim stupnjevima uspjeha. Danas vam dajemo priliku da odaberete koju marku treba vratiti kao proizvođača isključivo električnih vozila.
Danas se čini kao da automobilska povijest postaje kružna vrata, s povratkom starih imena u središte pozornosti brže nego što možete izgovoriti "retro-futuristički povratak". Svakih nekoliko godina još jedna davno ugašena automobilska marka izvuče se iz arhive, pričvrsti na novo EV podvozje i predstavi publici koja je ili oduševljena ili zbunjena (ili, ako ste pravi ljubitelj benzinaca, ravnodušna).
Više: Koji konceptni automobil ste sretni što nikad nije ušao u proizvodnju?
Ponekad su rezultati iznenađujuće dobri, poput Hummerovog električnog povratka koji se čini uspješnim, a Scout izgleda obećavajuće. No nije svaki povratak uspješan. DeLorean, Hispano Suiza i Detroit Electric svi su pokušali, ali recimo samo da rezultati nisu baš elektrizirali tržište.
Ali okrenimo priču na trenutak. Što ako bi odluka bila vaša? Dobivate izbor iz cijele ponude, bilo kojeg ugašenog proizvođača automobila, u bilo kojem smjeru. Koju biste marku vratili iz groba i kako biste je pretvorili u uspješni EV startup?
Saab i dalje ima smisla
U nedavnoj raspravi na Redditu o sličnom pitanju, autor je posebno istaknuo Saab. Nema sumnje da bi ta inovativna tvrtka usmjerena na sigurnost mogla dobro uskladiti svoje vrijednosti s prednostima električnih vozila. Fleksibilnost koju nude električna vozila u pogledu pakiranja je ogromna. To bi moglo omogućiti novom Saabu da bude još kreativniji. Marka se uvijek isticala prije nego što je ugašena; čak i kad je preuzimala gotove automobile od drugih proizvođača, oni su bili jedinstveni među korporativnim srodnicima.
Možda je najbolji odgovor onaj prikazan na slici iznad. Pontiac je ugašen kao posljedica financijske krize 2008. godine, i to u najgorem trenutku. Bob Lutz bio je odlučan pretvoriti marku u BMW-ovog konkurenta s fokusom na vozila s pogonom na stražnje kotače. To se nikad nije ostvarilo. Kakav bi utjecaj imao povratak Pontiaca s automobilom koji bi nadmašio novi Dodge Charger Daytona u svakom mjerilu. To bi bio veliki uspjeh.
AMC je bio ispred svog vremena
S druge strane, AMC bi mogao biti primamljiva opcija. Mali američki proizvođač mogao je biti povijesno uspješan da su se neke stvari u povijesti drugačije odvile. Bila je to bez sumnje inovativna marka s mnogo dobrih ideja. Danas se podignuti Eagle modeli prodaju po visokim cijenama, a Cherokee ostaje veliki uspjeh koji je značajno pridonio pokretu kompaktnih crossovera.
Mogli bismo nastaviti predlagati različite marke. Edsel, Mercury, Cizeta, Jensen, Studebaker, Packard, Imperial i drugi su svi dostupni. Ako bih osobno morao odabrati jednu, to bi bio TVR. Svi možemo koristiti malo ludosti u našim životima, a ako bi se TVR mogao pozicionirati kao McMurtryjev rival sa slično ludim tehnologijama, mislim da bi mogao biti pravi pobjednik.
Što vi mislite? Koji davno ugašeni proizvođač automobila zaslužuje još jednu priliku, ovaj put s elektronima umjesto benzina? Pustite mašti na volju, ovo je ipak fantazija. Nema pogrešnih odgovora. Dobro, možda Fisker. Imao je svoje prilike – i sve ih je propustio...

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati