Autoindustrija i osiguravatelji traže novo vodstvo i strategiju NHTSA-e
NACIONALNA uprava za sigurnost prometa na autocestama (NHTSA) izdaje opozive i propise za autoindustriju, ali je vladina agencija pod vatrom velikih proizvođača automobila i drugih organizacija za ispitivanje sigurnosti. Trgovinska udruženja tvrde da nedostatak djelovanja NHTSA-e guši inovacije, dok Institut za osiguranje sigurnosti na cestama (IIHS) navodi da agenciji "treba snažnije vodstvo".
Izvršni direktor Saveza za automobilske inovacije John Bozzella izjavio je: "Nažalost, neaktivnost na saveznoj razini nas sputava. Unatoč godinama dijaloga, još uvijek ne postoji sveobuhvatan savezni okvir za autonomna vozila." Također je rekao da su zahtjevi NHTSA-e za ekonomičnost goriva "neusklađeni s potražnjom potrošača i trenutnim stopama usvajanja tehnologije".
Predsjednik IIHS-a, David Harkey, imao je slično oštre riječi za NHTSA-u, rekavši: "NHTSA ne ispunjava zahtjeve trenutka. Posljednjih godina pristupa svom poslu bez hitnosti, koristeći manjkave metodologije koje podcjenjuju sigurnosne koristi očito korisnih intervencija."
NHTSA je često spora ili ne uspijeva provesti sigurnosne propise prema uputama Kongresa, a u prošlosti je dugo razdoblja radila bez izvršnog direktora kojeg je odobrio Senat. Jedan primjer je poziv IIHS-a da zahtijeva protublokirajuće kočnice za motocikle, što agencija ignorira od 2013. godine. Podaci pokazuju da motocikli s ABS-om imaju 22 posto manje smrtonosnih nesreća, a većina zemalja zahtijeva tu tehnologiju.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati