I Volkswagen Lupo se vraća?

NAKON dva desetljeća od prestanka proizvodnje na scenu bi se mogao vratiti kultni model.
Bio je najmanji i najjeftiniji Volkswagen, a mnogi su ga voljeli zbog iznimne štedljivosti, posebno izvedbe 3L koja je trošila manje od 3 l/100 km, i to dizela. Sada bi Lupo trebao dobiti zeleni prefiks, kao najjeftiniji električni Volkswagen. Premijera električnog gradskog automobila njemačke marke zakazana je za 2027. godinu, a njegova početna cijena u Europi neće prelaziti 20 tisuća eura.
Unatoč usporavanju elektrifikacije, marka Volkswagen nastavlja razvijati nove "zelene" modele. Tako je početkom ožujka njemački proizvođač predstavio konceptualni petovratni hatchback ID. Every1, na temelju kojeg će biti kreiran novi potpuno električni model marke. Prema planu proizvođača, zauzet će mjesto ulaznog električnog automobila.
Prvotno se pretpostavljalo da će se proizvodni model prodavati pod nazivom Volkswagen ID.1. Međutim, kasnije se saznalo da su Nijemci odlučili napustiti takvu nomenklaturu i dati novim proizvodima prepoznatljiva imena. Tako je već poznato da će proizvodna verzija stvorena na temelju koncepta ID. 2all biti nazvana ID. Polo.
Britanski časopis AutoExpress smatra da bi novi gradski automobil njemačke marke također mogao dobiti poznato ime, ali iz prošlosti. Bio bi to Volkswagen ID. Lupo. Tvrtka još nije službeno potvrdila ovu pretpostavku.
Očekuje se da je dizajn koncepta Volkswagen ID. Every1 već blizu proizvodne verzije nadolazećeg gradskog automobila. Duljina ID. Every1 iznosi 3880 mm, a za usporedbu, up! bio je dugačak 3600 mm.
Koncept karakterizira aerodinamična peterovratna karoserija s proširenim blatobranima, konvencionalnim vanjskim zrcalima, uvlačivim ručkama vrata i malim spojlerom na vrhu stražnjih vrata. Postavljen je na set 19-inčnih kotača, a tu su i prednja svjetla sastavljena u jedinstveni element s utičnicom i svjetlećim logom marke.
Unutrašnjost koncepta dizajnirana je za četiri putnika, a obujam prtljažnika iznosi 305 litara. Na prednjoj ploči s vodoravno izduženim ventilacijskim otvorima nalazi se multifunkcionalni upravljač s fizičkim tipkama, uska virtualna instrumentna ploča i infotainment tablet, ispod kojeg se nalazi jedinica za kontrolu klime.
Koncept je opremljen jednim električnim motorom smještenim na prednjoj osovini, čija je snaga 95 KS. Poznato je da je maksimalna brzina koncepta elektronički ograničena na oko 130 km/h. Nema službenih informacija o kapacitetu baterije, ali poznato je da je doseg s jednim punjenjem 250 km.
Kada dođe na europsko tržište za nešto više od godinu dana, novi ID. Lupo će imati početnu cijenu ispod 20.000 eura. Otvoreno je pitanje hoće li Škoda i Cupra lansirati blizance.
Podsjetimo da je VW Lupo bio trovratni hatchback koji se proizvodio između 1995. i 2005. godine. Duhovni nasljednik ovog modela bio je "maleni" Volkswagen up!, koji se održao na proizvodnoj traci od 2011. do 2023. godine.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati