Toyota ne bira način kako opravdati hibride. Matematika je na strani Japanaca

PREDSJEDNIK Toyote Akio Toyoda nastavio je braniti hibridnu tehnologiju tvrdnjom da su električni automobili tri puta zagađeniji od hibrida kada se uračuna proizvodnja vozila i baterija.
Toyoda navodi da je kompanija od 1997. godine prodala oko 27 milijuna hibridnih vozila čiji je ukupni ugljični otisak jednak otprilike 9 milijuna potpuno električnih automobila. "Kad bismo umjesto toga proizveli 9 milijuna električnih vozila u Japanu, to bi zapravo povećalo emisije ugljika jer se Japan oslanja na termoelektrane", objasnio je.
Iako je točno da proizvodnja električnih vozila i baterija stvara više emisija od konvencionalnih automobila, studije pokazuju da električni automobili tijekom životnog ciklusa ipak proizvode značajno manje ukupnih emisija.
Nepotrebno forsiranje elektrifikacije
Toyoda upozorava da forsiranje elektrifikacije prijeti milijunima radnih mjesta u automobilskoj industriji te inzistira na postupnom pristupu. Kompanija ostaje posvećena hibridnoj tehnologiji, s najnovijim modelom Aygo X koji Toyota predstavlja kao automobil s najnižim CO₂ otiskom među nehibridnim vozilima.
Dosljednost se isplati
Unatoč kritikama zbog sporijeg ulaska u električni segment, Toyota je petu godinu zaredom ostala najveći svjetski proizvođač automobila u 2024. godini, što potvrđuje uspjeh njihove strategije fokusirane na hibride i konvencionalne motore.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati