Toyota predstavila najmanji hibrid u ponudi. Odmah je dostupan u GR Sport izvedbi

TOYOTA proširuje svoju GR Sport liniju novim modelom Aygo X GR SPORT, koji po prvi put donosi hibridnu tehnologiju u A-segment vozila. Ovaj kompaktni urbani crossover kombinira sportski karakter s najnižim CO2 emisijama od svih vozila bez priključnog hibridnog pogona na tržištu.
Aygo X GR SPORT prvi je put uveden u paletu ovog modela, noseći ime i inspiraciju od svjetskih uspješnih TOYOTA GAZOO Racing motorsport timova. Ovo sportsko izdanje izdvaja se bojom senfa, odnosno Mustard bi-tone kombinacijom boja s upadljivom crnom haubom za energičan i privlačan izgled.
Sportski karakter naglašava ekskluzivna „G-pattern" mrežica na prednjem grilu koju dijeli s ostalim članovima GR obitelji, kao i jedinstvene GR SPORT aluminijske felge. U kabini crni i sivi akcenti te GR logo vez doprinose sportskom osjećaju.
Poboljšane performanse
GR SPORT verzija nije samo vizualno privlačnija, ona je prema prvim izvještajima Japanaca puno zabavnija za vožnju. Posebno podešeni amortizeri i opruge pružaju poboljšano rukovanje i optimizirani nagib karoserije, dok podešeni električni servo volan daje oštriji odziv. Ova poboljšanja posebno su konstruirana za uzbudljivo iskustvo vožnje bez utjecaja na udobnost vožnje po gradskim ulicama.
Hibridna tehnologija u najmanjem modelu
Novi Aygo X uvodi hibridni pogon u A-segment po prvi put, proširujući elektrifikaciju na najmanji i najpristupačniji model u Toyotinoj paleti. Hibridni sustav, koji se već koristi u modelima Yaris i Yaris Cross, u potpunosti zamjenjuje 1,0-litreni benzinski motor prethodnika.
Ukupna snaga sustava povećana je za 44 KS u odnosu na prethodnu klasičnu benzinsku verziju, dosežući maksimalno 116 KS, što Aygo X-u daje agilnost potrebnu za dinamičku gradsku vožnju s ubrzanjem od 0 do 100 km/h u manje od 10 sekundi. CO2 emisije od samo 86 g/km čine novi hibridni Aygo X rekorderom klase.
Veliki 18 inčni kotači
Aygo X je dobio potpuno novi prednji dizajn s novom haubom, novim prednjim svjetlima i novom maskom hladnjaka koji stvaraju snažniji stav. Ta pozicija dodatno je naglašena 17- ili 18-inčnim aluminijskim felgama, ovisno o opremi, i crnim proširenim blatobranima.
Unutrašnjost donosi obnovljen, čist dizajn s novim 7-inčnim digitalnim kombiniranim instrumentom i kontrolnom pločom grijanja. Elektronska ručna kočnica dolazi standardno na svim izvedbama, kao i dva USB-C priključka za punjenje. Novi Aygo X koristi sveobuhvatan paket sigurnosti i pomoći vozaču kroz Toyota Safety Sense tehnologiju. To uključuje poboljšani sustav za sprječavanje sudara, pomoć za praćenje trake i prepoznavanje znakova, kao i novi sustav za hitno zaustavljanje i proaktivnu pomoć pri vožnji.
Dostupnost i cijena
Novi Toyota Aygo X s hibridnim pogonom, uključujući i GR SPORT verziju, bit će dostupan na prvim europskim tržištima krajem 2025. godine. Cijene još nisu objavljene, ali Toyota obećava da će zadržati pristupačnost koja je obilježila ovaj model od samog početka. Prema trenutnom cjeniku možemo biti sigurni da će ona biti postavljena preko 21.000 eura.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati