Subaru izazvao bijes fanova prikazom WRX modela koji ne planira proizvesti
SUBARU je podijelio rendere WRX ARA25L reli automobila s registarskim pločicama za cestovnu vožnju.
Ovaj izmišljeni WRX model ima divlje aerodinamičke dijelove od karbonskih vlakala i središnji ispušni sustav.
Obožavatelji marke preplavili su društvene mreže zahtjevima za cestovnom verzijom ovog automobila inspiriranog relijem.
Reli odjel Subarua nedavno je obožavateljima dao malu igru "što bi bilo kad bi bilo". Umjesto predstavljanja novog serijskog automobila, Subaru Motorsports USA objavio je na društvenim mrežama set digitalnih rendera s pitanjem: što ako bi WRX ARA25 reli automobil bio legalan za cestovnu vožnju? Slike prikazuju vozilo reli podrijetla s montiranim registarskim pločicama, dajući naslutiti kako bi mogao izgledati suvremeni homologacijski model za ceste.
Više: Subaru Trailseeker EV je brži od WRX STI-ja, ali nitko ne zna je li karavan ili SUV
WRX ARA25L izgrađen je u skladu s pravilima klase Limited 4-Wheel Drive prema American Rally Association (ARA). U punoj natjecateljskoj specifikaciji ima proširenja blatobrana u boji karoserije, preoblikovane odbojnike, poklopac motora s otvorima za ventilaciju i ogroman stražnji spojler koji definitivno ne skriva svoju namjenu.
Reli automobil u uličnoj odjeći
Izmišljena cestovna verzija usko slijedi dizajn reli automobila, zadržavajući agresivan izgled s izloženim detaljima od karbonskih vlakana i centralno postavljenim ispuhom. Umjesto pune motorsport dekoracije, dobiva prigušeniju završnu boju i standardnu registarsku pločicu pričvršćenu na stražnja vrata.
Renderi, koje je prvi uočio The Drive, djelovali bi realnije da je Subaru izmijenio nekoliko sitnih detalja, poput zamjene natjecateljskih retrovizora, uklanjanja kopči poklopca motora i otvora na krovu. Ni vožnja na nečem drugom osim trkaćih guma ne bi škodila.
Ipak, namjera je dovoljno jasna. Subaru je odlučio zamisliti suvremeni homologacijski model koji se što više drži svojih reli korijena, čak i ako je cestovna vjerodostojnost više rezultat Photoshopa nego odobrenja prometne uprave.
Izrađen da nadmaši CVT
U pogledu mehaničkih dijelova, reli automobil opremljen je turbopunjenim 2,4-litrenim boxer motorom koji razvija "otprilike 315 konjskih snaga i 460 lb-ft okretnog momenta". Za usporedbu, cestovni WRX proizvodi 271 KS (202 kW / 275 PS) i 258 lb-ft (349 Nm) okretnog momenta.
Što je još važnije, reli automobil odbacuje CVT mjenjač cestovnog automobila u korist pravog šesterobrzinskog sekvencijalnog mjenjača. Snaga se, kao što biste očekivali, prenosi na sva četiri kotača, a šasija je ojačana ovjesom natjecateljske specifikacije i Brembo kočnicama.
Više: Je li ovo Subaruov sljedeći WRX ili nešto još ekstremnije?
Koliko god renderi ARA25L bili oštri, praktički su suzdržani u usporedbi s Project Midnight – jedinstvenom kreacijom baziranom na Gymkhana zvijeri koja će debitirati na Festivalu brzine u Goodwoodu. Taj automobil će se predstaviti s još neukroćenijim aerodinamičkim paketom i 2,0-litrenim turbopunjenim motorom koji razvija nevjerojatnih 670 konjskih snaga i 680 lb-ft okretnog momenta. Suptilan, sigurno nije.
Ljudi ga žele, ali Subaru još nije spreman
Kao što se i očekivalo, objava na Facebooku Subaru Motorsports USA naišla je na oduševljen odgovor. Mnogi komentatori rekli su da bi ga kupili bez razmišljanja, dok su drugi propitivali zašto takav model još nije postao stvarnost. Nažalost, unatoč tome što je nagovijestio mogući povratak STi oznake, Subaru je još daleko od pretvaranja svojih reli vozila u serijske cestovne automobile.
Ipak, nešto bi moglo biti na horizontu. Prije nekoliko tjedana, Subaruov japanski odjel najavio je novi prototip s proširenim karoserijom i hatchback profilom. Iako su detalji bili oskudni, vrijeme najave sugerira da bismo mogli dobiti jasniju sliku na japanskom Mobility Showu krajem listopada 2025.
Za sada, renderi služe kao podsjetnik da Subaru još uvijek zna kako pritisnuti tipke entuzijasta, čak i ako je to samo na društvenim mrežama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati