Šef Toyote bez ustručavanja, sportski automobil mora imati benzinski motor

AKIO Toyoda otvoren je za ideju električnog sportskog automobila, ali ne skriva kako on isključivo preferira "miris benzina i glasan motor".
Prošlo je gotovo dvije godine otkako je Toyota predstavila koncept električnog sportskog automobila FT-Se, ali ovaj model još nije prerastao u proizvodni. Prema riječima predsjednika tvrtke, takav automobil ne dolazi u skorije vrijeme. Umjesto toga, predsjednik najvećeg svjetskog proizvođača automobila radije bi se držao sportskih vozila pokretanih motorima s unutarnjim izgaranjem.
U intervjuu za Automotive News, Akio Toyoda je jasno iznio svoje preferencije: "Za mene kao vozača, moja definicija sportskog automobila je nešto s mirisom benzina i bučnim motorom." Priznaje da unutar Toyote postoje ljudi koji razvijaju zabavan električni automobil, ali on bi se radije držao tradicionalnog motora s unutarnjim izgaranjem.
Pravi "petrolhead"
Toyoda nije potpuno protiv ideje električnog sportskog automobila, ali on ima nešto drugačiji stav. Akio Toyoda nije tipičan visoko pozicionirani direktor koji provodi cijeli dan u uredu. On je Toyotin "glavni vozač" s alter egom: Morizo. Uzeo je ovaj nadimak 2007. godine za 24-satnu utrku izdržljivosti na Nürburgringu i koristi ga otada. Nedavno se ovaj naziv pojavio i kod posebnog izdanja GR Corolla i manje poznatog Lexus LBX Morizo RR crossovera.
Toyoda priznaje da "nije uzbudljivo" utrkivati se električnim vozilima jer baterija na stazi ne traje duže od sat vremena. Drugim riječima, predsjednik tvrtke tvrdi da trenutačna tehnologija nije dovoljno dobra, dodajući da bi se takva natjecanja pretvorila u "utrke vremena punjenja ili zamjene baterija". On ionako preferira utrke izdržljivosti, pa električna vozila nisu do daljnjega dio te priče.
Prognozer bez pardona
Predsjednik Toyote već je izrazio svoju suzdržanost prema potpunoj dominaciji električnih automobila. Prije nešto više od godinu dana, Toyoda je izjavio da električni automobili nikada neće predstavljati više od 30 posto globalne prodaje. I dalje nam to izgleda kao sasvim realna procjena.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati