Rijetki Toyota Soarer Aerocabin s jedinstvenim pomičnim krovom na prodaju u SAD-u
JAPANSKI Toyota model s posebnom značajkom koju nije lako primijetiti trenutno se prodaje u SAD-u.
Coupe Soarer iz 1989. godine samo je jedan od 500 primjeraka proizvedenih s Aerocabin pomičnim krovom.
Pogon dolazi iz turbopunjenog rednog šesterocilindričnog motora od 3,0 litre koji razvija 237 KS i prethodnik je legendarnog JZ motora.
Ako ste ljubitelj rijetkih japanskih klasika, posebno onih koji nikad službeno nisu napustili japanske obale, ovaj će vam privući pažnju. Toyota Soarer 3.0 GT Aerocabin iz 1989. godine pojavila se na internetskoj aukciji, pružajući američkim ljubiteljima Toyote rijetku priliku da posjeduju jednu od najekskluzivnijih Toyotinih kreacija iz 1980-ih.
Neupućenom oku ovo bi mogao izgledati kao još jedan uglati, luksuzni coupe iz japanskog razdoblja ekonomskog balona. No Aerocabin je bio sve samo ne običan. Izgrađen kao limitirana serija, proizvedeno je samo 500 primjeraka – svi namijenjeni japanskom domaćem tržištu.
Njegova najistaknutija značajka je potpuno električno pomični tvrdi krov i stražnji prozor, koji automobil pretvara u pseudo-kabriolet u stilu BMW Bauera pritiskom na gumb. Tvrdi pomični krovovi bili su još nekoliko godina daleko od svojih najslavnijih dana, i iako biste mogli opravdano tvrditi da je ovo loš kabriolet jer ima potpuno uokvirena stakla na vratima, ono što stvarno impresionira jest koliko je cijela izvedba uredna.
Krov i stražnji prozor spremaju se u odjeljak na stražnjem dijelu kada nisu potrebni, ali kada su na mjestu i štite vozača i suvozača od vremenskih neprilika, Aerocabin izgleda gotovo nerazlučivo od standardnog Soarer GT-Limited modela. Stručnjaci za Toyotu, međutim, primijetili bi raspored sa samo dva sjedala, jer su stražnja sjedala žrtvovana kako bi se napravilo mjesta za mehanizam posebnog krova, kao i Crystal Pearl metalik bež boju, obaveznu kombinaciju za Aerocabin modele.
Ispod poklopca motora, svi Aerocabini bili su opremljeni turbopunjenim rednim šesterocilindarskim motorom 7M-GTE od 3,0 litre, koji je bio najbolji motor za Soarer modele. M-serija bila je prethodnik legendarnog JZ motora korištenog u automobilima poput MkIV Supre, i iako nije bila jednako snažna, ipak je razvijala do 237 KS (240 PS), što je bilo impresivno za ono doba. Soarer ionako nije bio hardcore sportski automobil, već profinjeni GT, što je automatski mjenjač s četiri brzine činio prirodnim izborom.
U skladu s temom luksuznog GT-a i kasnih 1980-ih, unutrašnjost je opremljena digitalnom instrument pločom, automatskom klimatizacijom i kožom od zida do zida koja je naborana na vratima i vidjela bolje dane na vozačevom sjedalu.
Svatko tko želi vratiti ovaj Aerocabin u vrhunsko stanje trebat će sjedalima osigurati novu kožu, a oni koji drže do originalnosti možda će htjeti zamijeniti naknadno ugrađene coilover ovjes i Blitz ispušni sustav. No tko god kupi ovaj automobil možda će biti jednako sretan uživati u ovom rijetkom primjerku JDM povijesti upravo takvom kakav jest, ignorirajući neobičan spomen štete od poplave na vlasničkom listu.
Jer s manje od 500 ikad proizvedenih primjeraka, i samo šačicom uvezenih u Sjevernu Ameriku prema pravilu uvoza starom 25 godina, ovaj Soarer Aerocabin sigurno će poticati razgovore i stvarati prijatelje gdje god se pojavi. Pogledajte aukcijsku ponudu na Bring a Trailer.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati