Novi Audi Q3 Sportback: Elegantnije linije i jači motori za kompaktni SUV
Audijev novi kompaktni SUV dobiva elegantnije linije i jači motor
AUDI testira Sportback verziju novog Q3 SUV-a na Nürburgringu.
Elegantnija verzija žrtvuje nešto prostora za glavu i prtljažnog prostora radi stila.
Motori će uključivati benzinske, dizelske, a prvi put i plug-in hibridne opcije.
Audi je ovog mjeseca predstavio svoj novi Q3 kompaktni SUV, i ne treba biti stručnjak da se zna kako će nakon novog Q3 ubrzo stići i novi Q3 Sportback. I evo ga, u prototipnom obliku kako prolazi jednu od više od 100 zavoja na Nürburgringu.
Kao i kod prethodnog modela, novi Q3 Sportback je 85 posto identičan običnoj verziji SUV-a, ali zamjenjuje prilično uspravan stražnji dio karoserije s više nakošenim koji daje dojam coupea. Krov, stražnja vrata, stražnji blatobrani i poklopac prtljažnika jedinstveni su za Sportback.
Povezano: Audi će zadržati motore s unutarnjim izgaranjem i nakon 2032.
Morat ćemo pričekati službenu premijeru Q3 Sportbacka kasnije ovog ljeta da bismo saznali točno kakav je kompromis kod sportskijeg profila u smislu unutarnjih dimenzija, ali sigurno je da će biti nešto manje prostora za glavu straga i manje prtljažnog prostora iznad linije prozora.
Ono što ne moramo čekati su informacije o ostatku paketa Q3 Sportback, jer bi trebao biti identičan Q3 modelu predstavljenom prošlog tjedna. Novo prednje lice ima svjetla u dva reda, s Audijevim segmentiranim dnevnim svjetlima iznad linije odbojnika, dok se prava prednja svjetla nalaze u tamnom dijelu samog odbojnika.
Straga će bogatije opremljeni modeli dobiti osvijetljeni Audijev znak i LED svjetlosnu traku preko stražnjih vrata prtljažnika, iako bi, ako Q3 Sportback slijedi pristup običnog Q3, osnovni modeli mogli ostati bez tih značajki. Ipak, postoji dobra šansa da će se Sportback pozicionirati više u premium segmentu i neće biti dostupan u najosnovnijoj opremi.
Sve verzije trebale bi dobiti istu veliku armaturnu ploču koja se sastoji od 11,9-inčne digitalne instrumentne ploče i 12,8-inčnog infotainment sustava. Nove tehnološke značajke uključuju AI asistenta i kontroverznu multifunkcijsku ručicu na stupu volana koja upravlja i pokazivačima smjera i brisačima, ostavljajući prostor na desnoj strani volana za novu ručicu mjenjača.
Poznati motori s unutarnjim izgaranjem
Točno koji pogonski sklop će ta ručica kontrolirati varirat će ovisno o tržištu, s nekim zemljama koje će imati opciju 2,0-litrenih dizelskih ili 1,5-litrenih TFSI benzinskih motora (oba sa 148 KS / 150 PS), dok će SAD preskočiti oba u korist 2,0-litrenog TSFI motora koji razvija 261 KS (265 PS).
Postoji i opcija plug-in pogona preko Q3 e-hybrida, koji razvija 268 KS (272 PS), može prijeći do 74 milje (119 km) samo na električnu energiju i može se puniti snagom do 50 kW, povećavajući bateriju s 10-80 posto za manje od 30 minuta.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati