Cupra Raval: Živahni električni gradski automobil najavljuje VW-ov ključni model
Živahni mali Cupra Raval najavit će Volkswagenov ključni novi električni model
CUPRA Raval testira se u Europi prije svog rujanskog predstavljanja. Ovaj kompaktni električni automobil, blizanac modela VW ID.2 i Škoda Epiq, uskoro će otkriti mnogo o Volkswagenovoj važnoj strategiji za pristupačne električne automobile.
Volkswagen je navodno odgodio lansiranje svog iznimno važnog električnog modela ID.2 s 2025. na 2026. godinu, ali već ove jeseni saznat ćemo mnogo o njemu kad Cupra otkrije svoj model Raval, koji je zapravo Cuprina verzija ID.2 modela, a koji je prikazan na ovim testnim fotografijama.
Raval, ID.2 limuzina, ID.2 crossover i predstojeći Škodin SUV Epiq grade se na novoj, kraćoj verziji Volkswagenove MEB električne platforme. Osim što je dimenzijama prilagođena automobilima manjim od Golf-veličine ID.3 (najmanji trenutni VW-ov električni automobil), nova arhitektura također postavlja jedan motor sprijeda koji pokreće prednje kotače, suprotno glavnoj MEB platformi gdje se motor nalazi straga.
I Raval i ID.2 prikazani su u konceptnom obliku s jednim električnim motorom od 223 KS (225 PS / 166 kW), a VW-ov ID.GTI koncept najavio je konfiguraciju s dva motora i 429 KS (435 PS / 250 kW). Međutim, većina verzija oba automobila imat će znatno manju snagu jer glavna prednost Ravala i ID.2 neće biti velika snaga nego niska početna cijena: očekuje se da će par počinjati od oko 25.000 € (21.000 £, 29.000 $).
Da bi postigli taj cilj, osnovni modeli navodno će dolaziti s malenom baterijom od 38 kWh čiji će doseg od 186 milja (300 km) biti najprikladniji za gradsku vožnju, dok će dostupna baterija od 56 kWh moći prijeći 273 milje (440 km) između punjenja. Najveći kapacitet punjenja od 125 kW znači da bi punjenje od 10-80 posto trebalo trajati oko 20 minuta.
Ovaj Raval prototip nije izgubio mnogo kamuflaže od posljednjeg puta kad smo ga vidjeli, ali fotografija prednjeg dijela iz blizine otkriva mnogo o tome kako će konačni automobil izgledati kada se predstavi na IAA auto showu u Njemačkoj ove jeseni. Iza lažnih naljepnica farova vire pravi svjetlosni elementi koji izgledaju trokutasto i razlikuju se oblikom od onih viđenih na Raval konceptu.
Fotografije iz blizine također pokazuju da su Cuprini inženjeri pokušali prikriti i okomite ventilacijske otvore na svakom uglu i velik dio velike crne rešetke bijelom plastikom. Još jedno odstupanje od koncepta je poklopac motora, koji je više uvučen i ima izražen M-oblik na prednjem rubu, što je rezultat izbočina u stilu V8 motora.
U skladu sa svojim raskošnijim dizajnom, Raval bi također trebao biti oštriji za vožnju od ID.2 zahvaljujući tradicionalno agresivnijem podešavanju ovjesa Cupre. Dakle, ako biste bili na tržištu malog električnog automobila, biste li se odlučili za Raval ili biste čekali ID.2?

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati