Biste li rezervirali prostor za rezervnu gumu?
PROIZVOĐAČI automobila ukidaju rezervne gume radi smanjenja troškova, težine i povećanja prostora, na veliko nezadovoljstvo vozača kojima kompleti za popravak često nisu dovoljni.
Prazne gume velika su neugodnost i, budući da za njih vrijedi Murphyjev zakon, obično se dogode kad vam se žuri. Bilo da se dogodi na vašem prilazu ili uz autocestu usred noći, prazna guma jedan je od onih problema za koje se čini da ne bi trebali postojati 2025. godine – no ipak postoje.
Jedan Tesla vozač koji je podijelio svoje frustrirajuće iskustvo na Redditu na kraju je izgubio strpljenje. Nakon što se suočio s više praznih guma u nekoliko mjeseci i shvatio da je njegov komplet za popravak guma zapravo jednokratan, odlučio je napraviti promjenu. Sada je dodao pravu rezervnu gumu u svoj prtljažnik.
Naravno, ona zauzima određeni volumen, ali to je rješenje koje njemu odgovara. Dakle, pitanje je: biste li žrtvovali nešto prostora za mir uma koji dolazi s pravom rezervnom gumom?
Trend prema manje gume, više improvizacije
Ovaj vlasnik Tesle nije usamljen. Proizvođači automobila diljem svijeta postupno izbacuju prave rezervne gume u korist kompleta za hitne slučajeve. Oni obično dolaze s nekom vrstom tekućeg sredstva za brtvljenje, kompresorom za napuhavanje i ne mnogo više.
Za razliku od prave rezervne gume, ovi kompleti mogu učiniti samo toliko. Ako je rupa na gumi prevelika, nemaju učinka – sredstvo za brtvljenje jednostavno prolazi kroz nju. Isto vrijedi ako je rupa na bočnoj strani gume. Ako se guma odvojila od naplatka, kompleti su beskorisni. A ako ste, poput vozača koji je inspirirao ovaj članak, nedavno koristili komplet, možda u boci nema dovoljno sredstva za brtvljenje.
U njegovom slučaju, izostanak prave rezervne gume značio je da je umjesto situacije gdje bi razumno mogao biti natrag na cesti u roku od nekoliko minuta (ako zna kako zamijeniti gumu), morao čekati dolazak vučne službe.
Razlozi za izbacivanje rezervne gume
Naravno, postoje prednosti automobila bez rezervne gume. Štedi težinu i prostor, a u slučaju prazne gume koja se može popraviti sredstvom za brtvljenje, nova metoda često je brža nego potpuno uklanjanje kotača i postavljanje rezervnog. Dodavanje prave rezervne gume također komplicira skladištenje. Gdje će stajati? Kako ćete je osigurati? U slučaju Chevrolet Colorada ZR2 Bison kojeg smo nedavno vozili, gdje je rezervna guma ometala vozačevu stražnju vidljivost, bilo je očito da je smještaj rezervne gume ključan.
Stoga vas pitamo: biste li bili spremni odreći se dijela prtljažnog prostora i učinkovitosti kako biste nosili pravu rezervnu gumu, ili se osjećate ugodno oslanjajući se na moderne komplete za popravak i/ili usluge vuče? Javite nam gdje stojite i podijelite svoje iskustvo ako ste ikada bili u neprilici zbog nedostatka prave rezervne gume.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati