Zašto generacija Z ranije odlazi s koncerata?

Foto: Profimedia

Glazbeno ljeto bilo je ispunjeno velikim događajima, od turneje Beyoncé do dugoočekivanog ponovnog okupljanja Oasisa, no čini se da novi trend tjera obožavatelje da propuste kraj spektakla. Naime, sve više posjetitelja koncerata odlazi kući prije bisa, a razlog je prilično neočekivan.

Prema novom istraživanju koje je za IHG naručio Holiday Inn Express, mlađe generacije najčešće su te koje se tiho iskradu prije posljednjeg refrena. Podaci pokazuju da svaki četvrti posjetitelj koncerta preskače posljednju pjesmu kako bi si osigurao osam sati sna. Čak 39 posto pripadnika generacije Z daje prednost brizi o sebi i osjećaju svježine idućeg dana, dok su milenijalci, s druge strane, spremniji riskirati glavobolju za nekoliko dodatnih sati na plesnom podiju.

Generacijske razlike

Stručnjakinja za wellness Adrienne Adhami objašnjava ovaj fenomen razlikom u prioritetima. "Razumljivo je da generacija Z i milenijalci imaju drugačiji pristup koncertima i jutru poslije. Generacija Z stigla je na zabavu s priručnikom za wellness u ruci", ističe ona. "Odrasli su u svijetu koji govori o sagorijevanju, granicama i ravnoteži. U međuvremenu, milenijalci su bili generacija koja je skovala izraz 'radi naporno, zabavljaj se naporno', pa ima smisla da se generacija Z dozira i prioritizira dobar osjećaj sljedeći dan, dok milenijalci idu do kraja, čak i ako ih to košta jutra poslije. Nije pitanje što je bolje, već su to samo različiti prioriteti."

Paketi za oporavak

Prepoznavši ovaj trend, hotelski brend Holiday Inn Express lansirao je ograničenu seriju paketa za njegu nakon koncerta pod nazivom "Fresh" (Svježi) i "Fried" (Prženi). Osmišljeni su kako bi pomogli gostima da ostanu na bisu ili se opuste nakon povratka u hotel.

Paket "Fresh" namijenjen je posjetiteljima koji daju prednost wellnessu i brizi o sebi, ranoraniocima spremnima da iskoriste dan, a možda čak i odrade jutarnje trčanje prije odjave. U njemu se nalaze čepići za uši, traka za usta i eterična ulja za kvalitetan san.

S druge strane, paket "Fried" je za one koji su prethodnu noć dali sve od sebe i sada im je potrebno punjenje baterija. Sadrži maske za područje ispod očiju, vrećice za hidrataciju, žvakaće gume s kofeinom, pa čak i višekratnu čašu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.