Popularni festival uveo teretanu i utrke na 5 km, ljudi: "Igra je doista gotova"

GUMENE čizme, blato, alkohol i neprospavane noći nekada su bili sinonim za britansku festivalsku kulturu. Čini se da se to vrijeme mijenja, a dokaz stiže s kultnog festivala elektroničke glazbe Creamfields, koji je od 22. do 24. kolovoza ponovno zauzeo Halton u engleskom Cheshireu.
Iako su pozornicom i ove godine dominirala svjetska DJ imena poput Davida Guette, Chasea & Statusa i Doma Dolle, ovogodišnje izdanje donijelo je značajne promjene.
Čini se da generacija Z, preuzimajući palicu od prethodnika, uvodi nova pravila igre i mijenja festivalsko iskustvo iz korijena.
Fitness u srcu festivala
Naime, livade na kojima su se nekada stotine mamurnih posjetitelja oporavljale, ove su godine zamijenjene privremenom teretanom i organiziranim jutarnjim utrkama na pet kilometara. Tvrtka Absolute Body Solutions, zadužena za novi fitness kutak, svakodnevno je na društvenim mrežama objavljivala videozapise svoje "prepune" teretane, opremljene spravama za vježbanje i orbitrekom.
Prema službenoj stranici festivala, ponuda je uključivala treninge za sagorijevanje masnoća u zoru, kardio satove za pripremu za ples i 20-minutne vježbe za gornji dio tijela, uz već spomenutu "slikovitu" jutarnju utrku. Posjetitelji su opremu mogli koristiti i između nastupa, kombinirajući tako techno ritmove s, primjerice, mrtvim dizanjem.
"Igra je doista gotova"
Nije tajna da generacija Z naginje wellnessu – otprilike trećina mladih od 18 do 24 godine uopće ne konzumira alkohol. No, uvođenje fitnessa na party destinaciju poput Creamfieldsa izazvalo je lavinu komentara, a nisu svi bili pozitivni.
"Igra je doista gotova", napisala je jedna osoba na društvenim mrežama.
"Čak i ja volim trenirati, ali ovo je smiješno, postoji vrijeme i mjesto", dodao je drugi. "Pronalaženje mog šatora na Creamfieldsu uvijek je bio dovoljan trening za mene", našalio se treći, a mnogi su pisali kako je generacija Z "ubila" festivale kakve znamo.
Drugi su se nadovezali: "Klub za trčanje je mjesto gdje se ponedjeljkom ujutro vučeš da se pokaješ za festivalske grijehe... dvije stvari koje nikada ne bi trebale ići zajedno" i "Tako mi je drago što sam odrastao kad jesam."
Iz Creamfieldsa poručuju kako je cilj bio "ponuditi fitness iskustvo kao nikada prije". Ostaje pitanje je li ovo početak kraja neobuzdane festivalske ere kakvu smo poznavali ili samo prirodna evolucija u skladu s novim generacijama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati