Show Meghan Markle je dokaz da je era milenijalaca gotova

Foto: Press

Ako ste se ikada pitali kada će konačno završiti era mason bruncheva, charcuterie boardova, avokada i ostalih milenijalskih izmišljotina, odgovor je, čini se - upravo sada. Netflixov show With Love, Meghan, piše britanski iNews, "tako jasno pokazuje da je milenijalski san gotov, da se to više ne može ignorirati." Milenijalski lifestyle je službeno mrtav.

Generacija koja je morala biti "autentična" (dok to nije postalo neizdrživo)

Kako piše iNews, milenijalci su generacija "koja je odrasla pod strogim pravilima boomera, a zatim zbog interneta, financijske krize i prednje kamere otkrila da su najvažnije stvari u životu: raditi ono što voliš, biti svoj - i dokazati svima da si to i postigao."

Drugim riječima, milenijalci su ti koji su izmislili pojam "osobni brend", napravili to svojim životnim projektom i ciljem i onda to prodavali kroz filtere i Instagram feedove.

U tom svijetu, DIY projekti, minimalizam i perfekcionizam prodavali su se kao "opušteni životni stil". Ali, kako iNews piše, "sve mora djelovati bezbrižno, ali istovremeno biti savršeno - i to po cijenu vlastite sreće, zdravog razuma i, paradoksalno, stvarne autentičnosti."

With Love, Meghan - dokaz da je ta priča gotova

Show Meghan Markle prikazuje baš sve to što smo voljeli mrziti i potajno oponašali. "Light, airy and beige", opisuje iNews seriju koja se svodi na "gledanje vojvotkinje kako pravi kolače, svijeće, personalizirane naljepnice i slaže balone". No ono što najviše bode oči jest činjenica da, iako Meghan tvrdi da "nema potrebe da sve bude savršeno", svaka scena vrišti "pripremljeno, osmišljeno i preproducirano". 

Ukratko - sve bi trebalo djelovati opušteno, dok istovremeno izgleda napeto i ukočeno.

Generacija Z je prepoznala kraj milenijalskog sna

Generacija Z već neko vrijeme pokazuje prstom na milenijalce. Boomersi su kritizirali milenijalce zbog financijskih odluka i ljubavi prema avokadu, ali Gen Z ih proziva zbog neautentične autentičnosti. Milenijalci su službeno pase.

Kao što zaključuje iNews, With Love, Meghan je "apsolutni gubitak vremena i novca" i savršen pokazatelj da je "milenijalska kultura postala besmislena".

Brojke ne lažu: Milenijalci više nisu tržište koje diktira trendove

Pantone, koji svake godine proglašava boju godine, odmaknuo se od nježnih, "smirujućih" tonova kojima su milenijalci bili opsjednuti. Umjesto toga, nove generacije preferiraju jake boje i kontraste. Gen Z, na primjer, promovira "dopamine dressing" - nošenje jarkih boja i kombinacija koje potiču sreću, umjesto pastelnih nijansi i minimalističke estetike.

@aperolabel Gen Z vs Millenial #officelife 😎🫶🏼 #trending #fyp #officehumor ♬ Apple - Charli xcx

TikTok je Gen Z teritorij

Dok su milenijalci izgradili carstvo na Instagramu (i s njime definirali cijelu epohu), TikTok je razvalio pravila igre. Prema podacima iz 2024., čak 60% aktivnih korisnika TikToka čine pripadnici Gen Z-ja, dok milenijalci sve više padaju u sjenu. Autentičnost u TikTok svijetu znači pokazati nefiltrirani, nesavršeni trenutak - što je potpuna suprotnost milenijalskoj opsesiji "curated" sadržajem.

@coldvalleygirl Their sons names are Paxtyn & Jaxtyn #millennial #kylegordon #weareyoung #millennialcore ♬ We Will Never Die (feat. Kody Redwing and The Broken Hearts) (Cut 1) - Kyle Gordon

Ljepota i moda

Milenijalci su obožavali skinny traperice, side parting frizure i "Instagram makeup" s jakim konturiranjem. Danas? Gen Z ih ismijava i nosi široke traperice, cargo hlače, "clean girl" estetiku i prirodni makeup. Brendovi koji su bili simbol milenijalskog stila, poput Abercrombie & Fitcha i Victoria's Secreta, zadnjih su godina bili prisiljeni na radikalni rebranding jer više nisu "in".

Promjena prioriteta

Milenijalci su definirali "side hustle" kulturu - raditi uz glavni posao, graditi osobni brend, prodavati DIY proizvode na Etsyju… Danas, prioritet Gen Z-ja je balans i mentalno zdravlje. Deloitteovo istraživanje iz 2023. pokazuje da 46% Gen Z zaposlenih prioritetno bira poslove koji im osiguravaju ravnotežu između posla i privatnog života, za razliku od milenijalaca koji su se često ponosili radnim danima od 12 sati.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.