Nestlé predstavio mini verzije omiljenih pahuljica Nesquik® i Lion®

Foto: Nestlé

NESTLÉ je proširio svoju ponudu žitnih pahuljica uvođenjem novih proizvoda: Nesquik® Minis i Lion® Minis koje imaju prepoznatljive okuse originalnih pahuljica, ali sada u manjem formatu.

Nesquik® Minis su čokoladne kuglice koje zadržavaju karakterističan, djeci omiljen okus klasičnih Nesquik pahuljica, dok su Lion® Minis pahuljice s okusom čokolade i karamele, inspirirane popularnom kombinacijom njihovog već poznatog brenda. Zahvaljujući manjem, razigranom formatu, novo izdanje pahuljica unosi dozu uzbuđenja i veselja u svaki obrok. Uz cjelovito zrno žitarica kao glavni sastojak, proizvodi sadrže i vlakna, vitamine te minerale koji doprinose kvalitetnom i uravnoteženom doručku. Mini verzije osmišljene su kako bi odgovarale različitim dobnim skupinama i navikama, posebice djece i adolescenata kod kojih se uočava pad učestalosti doručkovanja.

Foto: Nestlé 

Prema Istraživanju o zdravstvenom ponašanju učenika – HBSC 2017/2018, u Hrvatskoj redovito doručkuje 55% jedanaestogodišnjaka, dok ta brojka pada na 49,7% kod petnaestogodišnjih dječaka i 38,3% kod djevojčica iste dobi. Dugogodišnji trend pokazuje da s porastom dobi opada učestalost doručkovanja, a razlika po spolu se dodatno povećava – dječaci češće doručkuju od djevojčica, s izraženom razlikom od 11,4% u korist dječaka u 2018. godini.

Uz to, niska konzumacija cjelovitih žitarica prepoznata je kao jedan od vodećih prehrambenih rizika za zdravlje. Prema podacima European Food Information Councila (EUFIC), Hrvatska se nalazi među zemljama s najnižom potrošnjom proizvoda od cjelovitog zrna u Europskoj uniji – ispred samo jedne države. Uzimajući u obzir važnost cjelovitih žitarica za uravnoteženu prehranu, osobito kod djece, stručnjaci ističu potrebu za dodatnim edukacijama i promicanjem zdravih prehrambenih navika od najranije dobi.

Lansiranje mini verzija žitnih pahuljica nadovezuje se na dugogodišnju posvećenost kompanije Nestlé promicanju zdravih prehrambenih navika kod djece i mladih, što se posebno ogleda kroz edukativnu inicijativu Vrtim zdravi film. Program se provodi već 15 godina u okviru globalne inicijative Nestlé for Healthier Kids, uz glavnog provoditelja projekta, Hrvatski školski sportski savez. "Navike koje djeca usvoje u ranom uzrastu često ostaju s njima i kasnije u životu", ističe Koraljka Novina Brkić, regionalna nutricionistica kompanije Nestlé. "Zato je ključno ponuditi obroke koji će obuhvatiti nutritivno vrjednije proizvode, kao što su žitarice koje svojim sastavom podržavaju dovoljan unos energije i hranjivih tvari potrebnih za koncentraciju i rast."

O proizvođaču Cereal Partners Worldwide 

Cereal Partners Worldwide (CPW) je vodeća globalna tvrtka za žitarice te proizvođač Nestlé žitarica za doručak, uključujući omiljene brendove poput NESQUIK®, FITNESS®, CHEERIOS® i CHOCAPIC™. S više od 50 brendova prilagođenih svim dobnim skupinama i životnim stilovima, CPW nastoji pružiti praktičan, ukusan i hranjiv doručak koji ljudima pomaže započeti dan na najbolji mogući način.

Osnovan 1990. godine, CPW predstavlja dugogodišnje partnerstvo između kompanija Nestlé i General Mills, spajajući prednosti obiju kompanija. Sa sjedištem u Švicarskoj, CPW ima snažnu globalnu mrežu s 4.000 zaposlenika, 15 proizvodnih pogona i prodajnim timovima u više od 130 zemalja.

***

Za dodatne informacije kontaktirajte:

Helena Radić Bosanac, Corporate Affairs Manager Hub North (Croatia, Slovenia, BiH)
Nestlé Adriatic d.o.o. 
M. +385 99 490 7843, E: helena.radicbosanac@hr.nestle.com 

Ines Madunić, Senior Communication Consultant, Komunikacijski laboratorij 
M. +385 95 3721 678,
E. ines.madunic@komunikacijskilaboratorij.com

O KOMPANIJI:
Nestlé je vodeća svjetska kompanija u prehrambenoj industriji. U Hrvatskoj je kompanija prisutna od 2003. godine i danas zapošljava 116 ljudi. Najprepoznatljivije inicijative kompanije kroz koje pozitivno djeluju na lokalnu zajednicu su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer's Cool.

NESTLÉ U ZAJEDNICI

Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova, koje je s Bugarskom i Rumunjskom dio tržišta Nestlé JI Europa. Najprepoznatljivije inicijative kompanije, kroz koje pozitivno djeluje na lokalnu zajednicu, su #BirajZeleno, Vrtim Zdravi Film te program ljetne prakse Nestlé Summer's Cool. Inicijativom #BirajZeleno Nestlé u Hrvatskoj aktivno radi na podizanju svijesti o važnosti smanjenja otpada od hrane, dok u okviru projekta Vrtim Zdravi Film kompanija već više od desetljeća educira o važnosti usvajanja zdravih navika. Program Nestlé Needs YOUth omogućio je da više od stotinu mladih sudionika sudjeluje na trotjednoj praksi Summer’s Cool programa koja ih priprema za ulazak na tržište rada i pozitivno utječe na njihovu zapošljivost. 

Prema istraživanju IPSOS-a iz 2021., percepcija o kvalitetnim proizvodima temelj je povjerenja u brend Nestlé. Top 10 brendova s obzirom na prodaju su Nescafé, Friskies, Felix, Dolce Gusto, Thomy, Maggi, Darling, Nan, One and Nesquik.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.