Što se događa u Njemačkoj? Menadžeri prelaze iz Opela u kineski BYD

Foto: BYD

U Stellantisu su svjesni kako su njihovi sada bivši ljudi odgovorni za snažan prodor kineske marke na njemačko tržište.

Kineski proizvođači automobila sve snažnije prodiru u Europu te pokušavaju poraziti lokalne marke na domaćem terenu. Takva se situacija trenutno odvija u Njemačkoj, gdje BYD snažno napreduje. To je posebno vidljivo i u sjedištu Opela, Rüsselsheimu, gdje BYD-ov prodor vode dva bivša Stellantisova menadžera.

To su regionalna direktorica BYD-a za Europu Maria Grazia Davino i direktor BYD-a za Njemačku Lars Bialkowski (naslovna fotografija)

Iako zaposlenici često mijenjaju poslove, njemački Automobilwoche izvijestio je da je nekoliko Stellantisovih ovlaštenih prodavača u Njemačkoj već potpisalo ugovore za prodaju BYD-ovih vozila. To navodno "izaziva ljutnju u Rüsselsheimu", gdje je sjedište Opela.

Unatoč lošem dojmu, Davino je za publikaciju rekla: "Lars Bialkowski i ja nismo zvali zastupnike koje smo poznavali od prije". Umjesto toga, tvrdi da su oni zvali njih jer "vide BYD-ov potencijal".

Bialkowski je dodao da je za ovlaštene prodavače "vrlo prirodan potez" da se jave jer kineski brend nudi mnogo prostora za rast. To znači novac, a to je nešto za što su svakako zainteresirani.

Eksplozivan rast

Iako je BYD prodao manje od 8.600 vozila u Njemačkoj do kolovoza, brend se brzo širi. Kako je Davino objasnila, tvrtka je do prije nekoliko tjedana imala samo 26 zastupnika. Taj se broj sada povećao na "više od 50", a cilj je doći do 120 do kraja godine.

To je prilično značajno povećanje, ali BYD planira još veći rast u 2026. Konkretno, cilj im je imati 300 lokacija sljedeće godine jer je Bialkowski rekao da je to minimalan broj dilera koji im je potreban za osvajanje značajnog tržišnog udjela.

Međutim, problemi se već naziru i jedan zastupnik je za publikaciju rekao da BYD-ova "mreža raste prebrzo" i nije održiva. Automobilwoche je također napomenuo da je samo 12% registracija bilo od privatnih kupaca, što upućuje na to da su mnoge došle od tvrtki poput rent-a-car kompanija.

Unatoč tome, Davino je rekla da je "potražnja mnogo veća od onoga što možemo zadovoljiti". Bialkowski je dodao da im je cilj prodati 50.000 vozila u Njemačkoj što je brže moguće.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.