POSJEDOVANJE Koenigsegga nije samo potpisivanje čeka; to je dugoročna obveza koja uključuje silne milijune i godine čekanja isporuke. Ipak, pojavila se naznaka da bi švedski proizvođač jednog dana mogao istražiti ideju o izradi cjenovno pristupačnijih sportskih automobila, čime bi svoj prestižni brend približio široj publici.
Iako je Christian von Koenigsegg navikao na vožnju hiperautomobila s preko 1500 konjskih snaga, razumije i privlačnost jeftinijih i lakših sportskih vozila. Ponosni je vlasnik Mazde MX-5 prve generacije (NA), koju vozi svaki tjedan do tvornice u Ängelholmu. A osim MX-5 velike simpatije gaji i prema GR Yarisu. U nedavnom razgovoru s medijima, otkrio je kako u budućnosti razmišlja o proizvodnji dostupnijih sportskih automobila.
„Poigravali smo se idejom da možda povećamo volumen, izrađujući jednostavnije, dostupnije sportske automobile“, rekao je za CarBuzz. Međutim, priznao je da je „to jednostavno tako velik skok od mjesta gdje smo“, napominjući da je „visokoserijska proizvodnja potpuno drugačija zvijer od ručno rađene, niskoserijske proizvodnje. Vidjet ćemo. Možda jednog dana.“
Ako bi se Koenigsegg odlučio na lansiranje cjenovno pristupačnijeg modela, vjerojatno bi morao osigurati ozbiljne investitore za financiranje značajnog proširenja. Iako je njihov proizvodni kompleks u Švedskoj prilično velik za proizvođača koji godišnje proizvede manje od 100 vozila, ne bi bio prikladan za masovnu proizvodnju.
Švedska marka također preferira samostalni inženjering i proizvodnju što više dijelova. Kada bi proizvodili vozila u većim brojevima, vjerojatno bi se morali osloniti na vanjske dobavljače, što bi zahtijevalo i značajno proširenje njihovih postrojenja za istraživanje i razvoj.
Osnivač tvrtke nije precizirao koliko bi takvi budući modeli mogli biti dostupni, ali vrlo je malo vjerojatno da bi konkurirali automobilima poput Toyote GR 86 ili čak Porschea 911. Čini se izglednijim da bi to i dalje bili superautomobili, čija bi se cijena mjerila u stotinama tisuća dolara, a ne milijunima. Uostalom, „pristupačno“ u Koenigseggovom rječniku vjerojatno znači da ćete umjesto oba, morati prodati samo jedan bubreg.