Nije još sve gotovo: Novi Quadrifoglio će voziti na benzin?

Foto: Alfa Romeo

IAKO je elektrifikacija prioritet, to ne znači da će se ugasiti sve što miriše na benzin.

Direktor Alfa najjače verzije modela Romea, Santo Ficili, otkrio je da buduće Quadrifoglio izvedbe modela Giulia i Stelvio neće nužno biti potpuno električne, kako se ranije pretpostavljalo. Iako elektrifikacija ostaje važan smjer za marku, mogućnost zadržavanja motora s unutarnjim izgaranjem i dalje je otvorena.

Quadrifoglio ostaje

Nakon što su se nekako pomirili s činjenicom da osnova Giorgio odlazi u mirovinu, ideja o potpuno električnoj djetelini teško je sjela Alfinim poklonicima. Stoga ova izjava prvog čovjeka marke za britanski Top Gear budi nadu kako će Quadrifoglio duh ostati još jednu generaciju.

U razgovoru za Top Gear, Ficili je izjavio: "Quadrifoglio može biti na struju, zašto ne? Ali može biti i s motorom s unutarnjim izgaranjem."

Njegov je cilj, kaže, očuvati duh Quadrifoglio linije, neovisno o tehnologiji pogona. Iako je bivši direktor Alfa Romea Jean-Philippe Imparato prošle godine najavio da bi Stelvio Quadrifoglio mogao imati potpuno električni pogon sa snagom do 1000 KS, nije jasno hoće li serijska verzija zaista doseći te brojke. Hibridna izvedba vjerojatno će imati manju snagu.

Nova generacija kasni

Nova generacija Stelvia prvotno je trebala biti predstavljena krajem 2025., no prema najnovijim informacijama, lansiranje je odgođeno. U svakom slučaju, ovaj SUV vjerojatno neće stići u salone prije 2026. godine, a nova Giulia planirana je nakon toga.

Oba modela temelje se na STLA Medium platformi, čiji je razvoj naišao na kašnjenja. Ona su povezana s dodavanjem benzinskih i plug-in hibridnih izvedbi uz električne verzije. Ficili je potvrdio da su oba modela prošla naknadni redizajn prednjeg kraja kako bi se zadovoljili zahtjevi hlađenja za benzinske motore.

Broj prodanih primjeraka nije prioritet

Unatoč izazovima s prodajnim rezultatima, Ficili je jasno poručio da Alfa Romeo ne želi postati masovni brend poput BMW-a.

„Moramo zadržati kupce koji su zaljubljeni u Alfu", rekao je, pozivajući se na bogatu povijest marke, sportsko naslijeđe i legendarne modele iz prošlosti. „Postoji dugačak red zbog te baštine, utrkivanja, slave i automobila koje smo stvorili nekada. Junior je pravi model za zadovoljenje mlađe publike - most između novih kupaca i starijih Alfista."

Povratak coupea i kabrioleta?

Ficili je otkrio da postoji potencijalna suradnja s Maseratijem na budućim ekskluzivnim modelima, poput nasljednika 33 Stradale.

"Ako potražimo sinergiju s Maseratijem, možemo bez problema stvoriti takve proizvode. Imali smo 8C, 6C, 4C... Lako je. Zašto? Zato što mogu pogledati u prošlost Alfe."

Postoji i mogućnost povratka manjih modela poput kupea i kabrioleta, no to zasad nije prioritet. Fokus je na vozilima koja mogu financijski održati marku tijekom nekoliko idućih godina.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.