LAMBORGHINI ima u planu lansiranje još "luđih" modela, nakon što je izniman uspjeh Huracana Sterrato i Huracana STO dokazao da kupci prihvaćaju sve, kada je riječ o dramatičnim transformacijama postojećih automobila.
Talijanski proizvođač superautomobila iz Sant'Agate vidi ogroman potencijal u stvaranju jedinstvenih, ograničenih serija koje pomiču granice.
"Iz perspektive marke, [ovi modeli] vam pružaju neizmjerne mogućnosti", izjavio je Federico Foschini, šef prodaje i marketinga talijanske marke. "Mislim da nismo dovoljno iskoristili tu priliku, jer sa Sterratom možete učiniti mnogo stvari; i mislim da ćemo u budućnosti, sigurno, u određenom trenutku moći predstaviti ovu priliku."
Foschini je time jasno nagovijestio mogući povratak koncepta poput Sterrata, dodavši: "Znamo da je ovo spremno; tržište postoji", čime je potvrdio da je jedina preostala prepreka sama izvedba projekta.
"Ne želimo samo nadograđivati, želimo iznenaditi", rekao je, otvarajući vrata mogućnosti lansiranja ograničenih izdanja ne samo za nasljednika Huracana, model Temerario, već i za Urus te perjanicu ponude Revuelto.
Podsjetio je kako tvrtka uvijek traži nove, odvažne ideje. "Uvijek tražimo lude stvari u svim dimenzijama. Na primjer, s Urusom smo išli na Pikes Peak. Predstavili smo i Urus samo za utrke. Ali ponekad naši koncepti postaju stvarnost", kazao je Foschini.
Osim razvoja novih derivata, Lamborghini pojačava i razinu personalizacije koju nudi kupcima. Cilj je povećati profitabilnost bez povećanja obujma prodaje, čime se čuva ekskluzivnost brenda. Primjerice, nova lakirnica u tvornici u Sant’Agati omogućuje kupcima da samo za modele Revuelto i Temerario biraju između čak 400 različitih boja. "Želimo zadržati ekskluzivnost", zaključio je Foschini.