OVI automobilčići su usprkos višoj cijeni sve zanimljivija opcija za ulazak u svijet automobila.
Da, oči vas ne varaju. U pitanju je doista ugašeni Volkswagen up!, koji je u međuvremenu pretrpio određene modifikacije. Ona najočitija je straga, gdje su stražnji kotači postavljeni bliže jedan drugom.
Ispod poklopca je isti 1.0 motor, ali mu je snaga prigušena na tek 20 KS. Ipak, i ovakav može voziti do 110 km/h, što je još jedan uvjet da se vozilo registrira u kategoriju L5e, odnosno motorni tricikl. Ono najzanimljivije je da je zadržana potpuna funkcionalnost vozila s istovjetnim interijerom i više nego solidnim voznim osobinama.
Geparda je odradio tisuće kilometara testova prije nego što je osposobljen za cestu. Kako bi bili sigurni da se ne prevrće, inženjeri su dodali H&R stabilizator na prednju osovinu, uparen s posebnim Eibach oprugama straga. Nadalje, postavke gasa su prilagođene za "glatku isporuku snage", a sigurnosni sustavi (ESP, ABS i zračni jastuci) su zadržani.
Geparda trenutačno nudi dva primjerka sa oko 25.000 km iza sebe. Izvedba s dvoja vrata nudi se za 22.850 eura, dok model s dodatnim parom vrata ima cijenu od 23.500 eura.
Novost u ponudi je E-geparda, također s 20 KS snažnim pogonom, ali na struju. Doseg je preko 210 km/h, a juri do 110 km/h.
Sličnu stvar nudi i tvrtka Ellenator, koja u ponudi ima i kit za konverziju automobila, koji stoji 5680 eura. Dovoljno je usporediti ovakvu preradu s Citroenovim Amijem iz domene četverocikla koji ima daleko manju maksimalnu brzinu i doseg.