UNATOČ globalnom rastu prodaje, potražnja za električnim vozilima u Japanu drastično je pala, što predstavlja izazov za Toyotu na domaćem tržištu.
Toyotina ukupna prodaja porasla je za 6,2 posto na više od 7,4 milijuna vozila u ovoj godini. Globalna prodaja električnih vozila povećala se za 20,6 posto, dosegnuvši 117.031 jedinicu, dok hibridna vozila dominiraju japanskim tržištem s prodanih 603.676 jedinica.
Međutim, na domaćem tržištu prodaja električnih vozila doživjela je dramatičan pad od 84,9 posto u kolovozu, s prodanih samo 18 jedinica. U prvih osam mjeseci ove godine Toyota je u Japanu prodala samo 469 električnih vozila, što predstavlja pad od 71,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.
Pad prodaje električnih vozila dolazi usprkos ukupnom porastu prodaje elektrificiranih vozila u Japanu od 8,8 posto ove godine. Većinu tih vozila čine tradicionalni Toyotini hibridi.
Izvan Japana Toyotin posao s električnim vozilima bilježi suprotan trend. Globalna potražnja je ojačala, a samo u kolovozu isporučeno je 17.056 jedinica, što označava porast od 34,5 posto u usporedbi s istim mjesecom prošle godine.