PRIJE četvrt stoljeća, Porsche je na pariškom sajmu automobila predstavio studiju koja je postavila standarde u tehnologiji, dizajnu i voznim dinamikama - Carrera GT.
Ovaj superautomobil, predstavljen u rujnu 2000. godine, ušao je u serijsku proizvodnju tri godine kasnije. Pogonjen V10 motorom koji je izvorno razvijen za Le Mans, Carrera GT je naslijedio tehnologiju iz LMP 2000 prototipa koji nikad nije sudjelovao u utrkama.
Motor od 5,7 litara razvijao je impresivnih 612 KS, omogućavao maksimalnu brzinu od 330 km/h, a vozilo je težilo samo 1.380 kg. Karoserija je bila izrađena od karbonskih vlakana, s komponentama od magnezija i Kevlara.
"Carrera GT je bitan element naše filozofije: ozbiljno shvaćanje motosporta, razumijevanje porijekla i pretvaranje toga u pokret," izjavio je Roland Kussmaul, bivši test vozač i inženjer u Porsche AG.
Za podešavanje šasije, Porsche se oslonio na stručnost Waltera Röhrla, dvostrukog svjetskog prvaka u reliju, koji je pomogao učiniti ovaj superautomobil prikladnim za svakodnevnu vožnju.
Nadimak za Porsche Carrera GT je "Widowmaker" ili u nekom slobodnom prijevodu "Udovičar" . Ovaj superautomobil dobio je taj nadimak zbog svoje reputacije kao izuzetno zahtjevnog vozila za upravljanje, posebno za vozače s manje iskustva, što ga je učinilo potencijalno opasnim.
Povodom obljetnice, Porsche je surađivao s pariškim dizajnerom Arthurom Karom na kolekciji koja slavi naslijeđe ovog vozila. Između jeseni 2003. i svibnja 2006. godine, ručno je izrađeno 1.270 primjeraka u tvornicama u Zuffenhausenu i Leipzigu. Inače, cijena modela je kada se pojavio bila 452.690 eura, podatak koji je iznio sam Porsche.