Nekad smo sanjali nabrijani Kadet GSi, a danas bismo trebali slične osjećaje gajiti prema Astri, ali i Fronteri.
I svemu bi trebali pridodati najzvučnije ime Opelove tunerske scene – Irmscher. Astru smo već upoznali, a sad je na red došla i nova Frontera. Nekad itekako cijenjeno ime u svijetu terenaca sad se koristi za svojevrsnog nasljednika Grandlanda, dok je pak novi Grandland narastao za jedan broj.
Kako god bilo, Frontera je u aktualnom izdanju kompaktni SUV i kao takva itekako poželjna kod ljubitelja tuninga. Program individualizacije ide u poznatom smjeru i uglavnom se dotiče vizualnog doživljaja.
Ponuda kreće 18-inčnim naplatcima u dvije verzije dizajna, a za potpuni dojam previđena je ugradnja sportskih komponenti ovjesa. Posljedica je 30 mm manji razmak između podnice i podloge, ali i osjetno bolja vozna svojstva.
Njemački tuner će ponuditi i nove detalje karoserije, a sve kako bi automobil dobio dinamičniji izgled. U kabini pak ponuda ide u smjeru luksuza, a sve ovisi o željama vlasnika. I dok će tepisi od velura izazvati minimalni trošak odluka o interijeru presvučenom kožom mogla bi biti značajno financijsko opterećenje.
Podsjetimo, Irmscher je i potkraj prošlog milenija imao ponudu za originalnu Fronteru, ali tada je to bila neka posve drukčija priča.