Lewis Hamilton prodao svoju nevjerojatnu kolekciju automobila. Totalno se preobratio

NIJE TAJNA da prva sezona Lewisa Hamiltona u Ferrariju ne prolazi prema očekivanjima, no čini se da bi suradnja sedmerostrukog prvaka Formule 1 i slavnog talijanskog proizvođača ipak mogla rezultirati nečim posebnim - barem izvan staze. Uoči Velike nagrade Azerbajdžana, Hamilton je otkrio da je prodao sve svoje automobile i da sada čeka samo jedan, onaj s logom propetog konjića.
Odluka o prodaji impresivne kolekcije automobila uslijedila je šest godina nakon što se Hamilton riješio i privatnog zrakoplova kako bi smanjio vlastiti ugljični otisak. Iako ne postoji službeni popis, vjeruje se da je njegova garaža skrivala neke od najpoželjnijih modela današnjice, uključujući Pagani Zondu 760 LH izrađenu po narudžbi, Mercedes-AMG Project One, G 63 sa šest kotača, dva LaFerrarija, klasični Shelby Cobra te originalni GT500 poznat kao Eleanor.
Unatoč impresivnim vozilima kojih se odrekao, čini se da bi za jedan automobil svog novog poslodavca ipak napravio iznimku.
„Više nemam nijedan automobil“, izjavio je Hamilton u intervjuu na pitanje je li zainteresiran za kupnju novog modela. „Riješio sam se svih svojih automobila. Danas sam više u umjetnosti. Kad bih kupovao automobil, to bi bio F40. Ali to je lijepo umjetničko djelo.“
San o modernom F40
Hamiltonova fascinacija posljednjim automobilom koji je odobrio sam Enzo Ferrari dobro je poznata. Još u ožujku je izjavio kako bi volio stvoriti njegovu modernu verziju s ručnim mjenjačem, koju bi nazvao 'F44' prema svom trkaćem broju. Čini se da u Maranellu nisu zatvorili vrata toj ideji. Glavni direktor za razvoj proizvoda ranije ove godine izjavio je za MotorTrend da je automobil s ručnim mjenjačem 'nešto što bi se moglo dogoditi u budućnosti'. Podsjetimo, posljednji Ferrari s tri papučice bila je California iz 2012. godine.
Zanimljivo je da je Hamiltonov san o posjedovanju modela F40 vrlo ostvariv, i to ne samo zbog njegovog bogatstva. Riječ je o najmanje rijetkom 'halo' automobilu iz Ferrarija, s više od 1.300 proizvedenih primjeraka. To je gotovo 1.000 više od modela F50, kojeg obožavatelji ne pamte s jednakim simpatijama. Prava bi muka, s druge strane, bila pronaći iznimno rijetki 288 GTO Evoluzione.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati