VIPnetov novi vizualni identitet
VIPNET je promijenio svoju boju u crvenu, a umjesto s četiri dosadašnja logotipa komuniciranje VIPneta s tržištem odvijat će se pod okriljem novog jedinstvenog VIP branda sa sloganom: VIP – snaga komunikacije.
Do sada je VIP bio krovni brand koji je objedinjavao VIPme, VIPsmart i VIPonline kao ključne proizvode koji su imali zasebne logotipove, slogane i boje.
Umjesto četiri, od sada će se komunicirati jedan prepoznatljiv brand, koji će biti predstavljen zajedničkim VIP logotipom.
Sivu boju, te plavu i žutu koju su imali VIPsmart i VIPonline, zamijenit će crvena.
"Izabrali smo crvenu boju zato što ona utjelovljuje snagu, energiju, i pokretljivost, brzinu,… sve ono što VIPnet predstavlja i želi predstavljati. Da je crvena boja dobar izbor potvrdili su nam i korisnici. Naime istraživanje koje smo proveli pokazalo, je da najveći broj korisnika identificira VIPnet kroz crvenu boju koju je do sada imao VIPme, prepaid usluga koju je VIPnet prvi uveo na hrvatsko tržište 1999.", izjavio je predsjednik Uprave VIPneta Josef Vinatzer.
Promjena vizualnog identiteta VIPneta logičan je i prirodan slijed kontinuiranog razvoja, usavršavanja i prilagođavanja uvijek novim potrebama korisnika. Razlozi zbog kojih je VIPnet krenuo u rebranding bili su: osigurati konzistentnost u komunikaciji, olakšati korisniku izbor i snalaženje među različitim brandovima te identifikaciju branda s tvrtkom u njezinim proizvodima i uslugama.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati