Hrvatska firma stvorila igračku po uzoru na Tamagochija. Već prodano 400.000 komada
HRVATSKA tehnološka tvrtka CircuitMess lansirala je novi brend igračaka Beep Boop. Novi proizvod je stvoren u suradnji s globalnim liderima u industriji igračaka, tvrtkama Eolo i Toikido. Više od 400.000 komada novih igračaka prodano je distributerima diljem svijeta i prije službenog dolaska na police.
"Radi se o jednoj igrački koja je zapravo moderno utjelovljenje Tamagochija. Svi su čuli za virtualnog ljubimca Tamagochija. Naša igračka dolazi u četiri različita lika. Na sebi ima ekran. Ima dvije noge koje služe kao tipkala", ispričao nam je Albert Gajšak, direktor CircuitMessa.
"Taj virtualni ljubimac je cijelo vrijeme živ. Ima u sebi ugrađene igrice. Morate s njim stalno nešto raditi. Ima određene potrebe. Može biti sretan i nesretan. Primarno je namijenjen djeci u dobi od četiri do devet godina", dodao je.
Beep Boop nije samo igračka, već cjelovita franšiza koja uključuje animiranu TV seriju, serijal crtića za YouTube, videoigru te cijeli ekosustav popratnih proizvoda poput plišanih igračaka, modnih dodataka i drugih elektroničkih igračaka
"Ovo je ostvarenje našeg dugogodišnjeg cilja"
CircuitMess je u ovom projektu bio zadužen za razvoj elektronike, softvera i osiguravanje vrhunskog korisničkog iskustva, dok je španjolski Eolo donio svoju ekspertizu i moćnu globalnu mrežu distributera. U projektu je sudjelovao Toikido, poznat po stvaranju i licenciranju globalno uspješnih brendova.
"Ovo je prvi put gdje smo mi u ulozi davatelja licence, gdje svoje intelektualno vlasništvo plasiramo partnerskoj tvrtki. Sad smo vlasnici licence, a prije smo bili u drugačijoj situaciji. Mi smo prije plaćali licencu primjerice za Batmana. Ovdje smo došli kao partneri koji su napravili tehnologiju, uključujući elektroniku, animacije, način na koji funkcionira softver", objasnio je Gajšak.
"Ovo je ostvarenje našeg dugogodišnjeg cilja. Više nismo samo tvrtka koja proizvodi hardver, već stvaramo intelektualno vlasništvo koje drugi licenciraju od nas. Partnerstvo s divovima kao što su Eolo i Toikido potvrda je kvalitete i inovativnosti našeg tima", naglasio je.
Igračka će se već ovog mjeseca moći kupiti putem službene stranice CircuitMess. Krajem godine bit će dostupna na policama velikih svjetskih trgovačkih lanaca poput Walmarta, Costca, Toys"R"Usa, Tesca, Lidla, Kauflanda i Tedija. Gajšak je istaknuo da će CircuitMess biti ekskluzivni distribucijski partner za online kanale u Sjevernoj Americi.
Startup osnovan 2017. godine
CircuitMess je tehnološki startup koji su 2017. osnovali Albert Gajšak i Tomislav Car. Cilj tvrtke je da elektroniku i STEM na zabavan i interaktivan način približi djeci i odraslima diljem svijeta. Svojim "uradi sam" setovima, koji spajaju učenje i igru, CircuitMess je osvojio brojne nagrade i srca desetaka tisuća korisnika na globalnoj razini.
Tvrtka iza sebe već ima zanimljive kolaboracije s velikim brendovima poput Warner Brosa i Walmarta, a ove jeseni će predstaviti i nekoliko novih uzbudljivih projekata, među kojima su i DIY model NASA-inog Perservance Rovera te lansiranje nove linije proizvoda za STEM početnike.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati