Fiat Bravo: Konačan spas?
NOVI kompaktni model jedne od najvećih europskih auto-kompanija već se mjesecima nalazi na tržišnom obzoru. Model je nedavno doživio europski debi, a u Hrvatsku stiže tijekom travnja. Sudeći po prvim kritikama Fiat opet ima model velikih potencijala.
Stilo se u posljednjih nekoliko godina koliko je na tržištu nije imao čime pohvaliti. Iako jedan od prostranijih u segmentu, nedostatak dinamičke rafiniranosti, kao i kaskanje u kvaliteti za europskim i inim rivalima bili su presudni u njegovom padu u zaborav.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Nasljednik vraća staro ime (Bravo), ali i novi logo. Dobar znak da u Fiatu, kao i u slučaju novog Punta, zasukanih rukava gledaju na budućnost. Posao je napravljen, a sada je na redu tržište.
Kad su Talijani u pitanju, poglavlje dizajna je unaprijed osuđeno na uspjeh. Visoke standarde zadržava i Bravo, a s obzirom na odgovornost koju nosi sličan epilog možemo očekivati i na ostalim područjima. Uostalom, upravo će platforma Brava biti korištena za novu generaciju Alfe 147, kao i za revival legendarne Delte.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Sumnje su sve manje i u pogledu uređenja interijera. Poveće vanjske dimenzije i izdašan razmak između osovina (260 cm) garancija su komfora.
>> Karakteristične dimenzije vozila možete vidjeti ovdje.
Ugodnom boravku u kabini posvećeno je osjetno više pozornosti, a na bogatiju serijsku opremu razvrstanu u četiri razine (Active, Dynamic, Emotion, Sport) nitko neće imati primjedbi. Bravo će se tako opremati mnogim atrakcijama dosad nekorištenim od strane Fiata. Svjetla s dodatnim osvjetljavanjem zavoja dobar su primjer podizanja sigurnosti, dok Blue & Me sustav razvijen u suradnji s Microsoftom otvara novo poglavlje primjene telekomunikacija i multimedije u automobilima.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Ponuda motora na startu nije za pamćenje. Radi se o svega tri jedinice, jednoj benzinskoj (1.4/90 KS) i dvije dizelske (1.9/120 KS i 255 Nm, 1.9/150 KS i 305 Nm).
>> Baza automobila: Fiat Bravo
No, konkurentnost Brava do izražaja će doći kasnije kada će ponuda benzinaca biti obogaćena turbinski potpomognutim 1.4 T-jet motorom u dvije izvedbe snage (120 i 150 KS, 206 Nm). Zanimljivo je da ovaj motor ima produljen servisni interval (30.000 km), kao i povoljnu potrošnju goriva.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
Što se tiče ponude mjenjača, automatika će izbivati još neko vrijeme, pa će kupcima na raspolaganju biti samo jedan izbor. U slučaju benzinskog motora i snažnijeg dizelaša radi se o ručnom mjenjaču sa šest stupnjeva prijenosa, dok je slabiji dizelaš opremljen mjenjačem iste osnove i sa stupnjem prijenosa manje.
O Abarthu zasad ni riječi. Realno, premijeru možemo očekivati već u Ženevi, a ne bi se čudili da se ispod poklopca ukaže dizelski motor snažan 200 KS.
Klikom na fotografiju možete vidjeti istu uvećanih dimenzija
I za kraj recimo riječ-dvije o Fiatovim planovima za Bravo. Očekuje se da će godišnja prodaja iznositi 120.000 primjeraka, kao i da bi karavan i izvedba s tri vrata na scenu trebali stići do kraja godine. Poznate su i cijene za talijansko tržište. Bravo starta s cijenom od 14.900 EUR, dok najskuplja izvedba ima cijenu od 22.800 EUR.
M.N.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati