Ovako bi trebao izgledati novi BMW Z4

BMW BI MOGAO uskoro umiroviti Z4 razvijen u suradnji s Toyotom. Nasljednik s Neue Klasse potpisom je pod znakom upitnika.
Prodaja bavarskog kabrioleta je stabilna, a potražnja postoji iako se ponuda motora nije mijenjala i (Bogu hvala) modernizirala. U prilog ide i podatak kako ručni mjenjač nije povučen iz prodaje.
Međutim, već sada su se rasplamsale priče o mogućem nasljedniku. Nakon što je BMW odlučio prihvatiti Neue Klasse dizajnerski izraz, mnogi su se zapitali hoće li BMW to primijeniti i na svojem jedinom Z modelu.
Ako ste se pitali kako bi novi dizajn funkcionirao na automobilu ove klase, odgovor je kratak i jasan: odlično. To tvrde gotovo svi koji su vidjeli prijedlog dizajna novog Z4. Potpisuje ga Luca Serafini koji je napravio odličan posao implementiravši novi dizajn u gabarite aktualnog modela.
Prikaz uključuje prednji dio BMW-a iX3, s tankom rešetkom i smanjenim "bubrezima", te elegantnim dizajnerskim elementom koji povezuje prednja svjetla u atraktivnoj grafici. Karoserija je suptilno osvježena, dok Serafini dodaje mat srebrnu završnicu i jedinstvene kotače. Stražnji kraj još uvijek ne možemo vidjeti. Svejedno, automobil odlično izgleda.
Nažalost, ovakav Z4 gotovo sigurno neće ući u proizvodnju, koliko god to priželjkivali. Iako je BMW potvrdio da će se njegov dizajnerski jezik Neue Klasse proširiti izvan električnih vozila na sve nove modele, ne očekujemo da će Z4 dobiti redizajn.
Još 2022. godine kružile su glasine da će Z4 do sada biti ukinut. Međutim, BMW je odlučio zadržati kabriolet u svojoj ponudi barem još jednu modelsku godinu.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati