Alfa Romeo i Maserati udružuju snage. Zajedno će razvijati nove automobile

STELLANTIS nema u planu spojiti ove dvije slavlne marke, ali ih tjera na bližu suradnju nakon dramatičnog pada prodaje.
Stellantis mora hitno djelovati kako bi oživio Maserati nakon što je prodaja prošle godine pala za 57 posto, spustivši se na samo 11.300 automobila. U međuvremenu se morao demantirati i izvještaj o planiranju prodaje marke iz Modene. Stellantis ponavlja kako nema namjeru zatvoriti slavni luksuzni brend, ma koliko god loši rezultati bili.
Definiran je plan
Plan je pomoći Maseratiju iznutra kroz bližu suradnju s drugim proizvođačem automobila koji se nalazi tek oko 250 kilometara dalje. A to je slavna Alfa Romeo, kojoj također ne cvjetaju ruže.
Santo Filici, izvršni direktor oba brenda, kaže da je plan sastavljen, ali još uvijek treba odobrenje novog vodstva Stellantisa. Izvršni direktor automobilskog konglomerata Antonio Filosa trebao bi se 23. lipnja sastati s predstavnicima dvaju talijanskih marki kako bi finalizirao detalje.
Suradnja, ne spajanje
Filici je za australski magazin Drive rekao da će Alfa Romeo i Maserati surađivati na razvoju novih automobila. Spajanje nije opcija jer brendovi zauzimaju različite pozicije unutar Stellantisa. Alfa je "premium", dok je Maserati "luksuzna" marka. Unatoč tome, dvije će tvrtke konsolidirati napore u drugim područjima kako bi smanjile troškove "pronalaženjem sinergija gdje god je to moguće".
Marketing je loše odradio posao
Bivši izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares izjavio je da su proizvodi bili u redu, ali loš marketing doveo je do nejasnog pozicioniranja brenda. Potpuno električni MC20 otkazan je nakon što je tvrtka shvatila da bogati kupci još uvijek preferiraju motore s unutarnjim izgaranjem. Nova generacija Quattroportea, koja će također zamijeniti Ghibli, odgođena je do 2028. godine.
Alfa Romeo suočava se s vlastitim izazovima jer lansiranje nove generacije Stelvija i Giulije traje duže od očekivanog. Prvotno planirani samo kao električni vozila, oba će modela dobiti i varijante s motorima s unutarnjim izgaranjem, što zahtijeva dodatno inženjerstvo. Baš poput mnogih drugih proizvođača automobila, Alfa je nedavno napustila strategiju fokusiranu isključivo na električna vozila.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati