Sydney Sweeney: Najviše su cure kritizirale sapun s vodom iz moje kupke. Zanimljivo
U INTERVJUU za Wall Street Journal 27-godišnja glumica Sydney Sweeney je govorila o svojoj ljubavi prema glumi, ističući kako joj je "najveće zadovoljstvo upravo bijeg iz vlastite stvarnosti i transformacija u likove koje tumači". No, jednako odlučno izbjegla je osvrnuti se na privatne teme koje već mjesecima intrigiraju javnost, poput prekida zaruka ili burnih reakcija na njezine reklame za American Eagle.
Osvrnula se na odluku da prodaje sapun napravljen od njezinih iskorištenih kupki. Ističe da je najveći broj kritika dolazio od žena.
"Cure su kritizirale"
"Mislim da je važno imati osjećaj za to što ljudi govore, jer je sve to razgovor s publikom", izjavila je Sweeney. "Bile su to uglavnom djevojke koje su kritizirale, što mi je bilo jako zanimljivo. Svima je bila super ideja kod Jacoba Elordija", naglasila je.
Njezin proizvod, sapun pod nazivom Sydney's Bathwater Bliss, stvoren je u suradnji s Dr. Squatch, proizvođačem "prirodnih muških sapuna", a došao je na tržište u lipnju. Dr. Squatch je na društvenim mrežama objavio: "Stvorili smo ograničenu seriju sapuna infuziranog njenom PRAVOM kupkom. Zašto? Zato što ste tražili. A Sydney je rekla, 'Idemo to napraviti.'"
Iako je Sweeney potvrdila da je Dr. Squatch kasnije prodan Unileveru za 1.5 milijardi dolara, nije željela otkriti je li imala udjela u toj tvrtki. No, kad su je pitali je li razmišljala strateški, odgovorila je: "Da. Jako."
Tijekom intervjua, Sweeney je odbila odgovoriti na pitanja o nedavnoj kontroverzi s American Eagleom, dolasku na vjenčanje Jeffa Bezosa i Lauren Sánchez ili svom privatnom životu. Također nije željela otkriti postoji li netko u Hollywoodu koga smatra mentorom. "Uvijek sam govorila da gledam prema starijoj verziji sebe", izjavila je. "Nadam se da će 40-godišnja Sydney biti ponosna na ono što sada radim." (Dodala je kako njezin lik Cassie u novoj sezoni Euphorije i dalje ostaje "luda".)
"Ja sam samo svoja"
Prošlog mjeseca, American Eagle je lansirao novu reklamu s Sweeney u glavnoj ulozi, s natpisom "Sydney Sweeney has great jeans". Odabir da se kampanja usmjeri na igru riječi između "jeans" (traperice) i "genes" (gene) ubrzo je postao točka sporenja u kulturnim ratovima. Kontroverza je dodatno potaknuta činjenicom da je Sweeney, bez vlastite krivnje, već bila predmet političkog zlostavljanja zbog često zlonamjerne politizacije njezina tijela, posebno od strane desničarskih krugova.
Povezivanje Sweeney, plave oči i plave kose, s natpisom "has great jeans/genes" izazvalo je optužbe s lijeve strane da kampanja subliminalno (ili možda čak i ne tako subliminalno) propagira eugeniku i bijelu supremaciju. S druge strane, neki s desne strane proslavili su kampanju, smatrajući je još jednim pokazateljem "smrti woke kulture."
Sweeney je ranije komentirala kako je njezin izgled politički instrumentaliziran, rekavši za NME prošle godine: "Ne mogu ništa učiniti u vezi toga." Dodala je: "Mislim da je važno biti svjestan svega i koristiti te informacije kako god mogu. Ali ja sam samo svoja, to je sve."

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati