Rihanna izgubila 33 milijuna eura zbog neuspjele suradnje s Louis Vuittonom
RIHANNA je prema financijskim izvješćima svoje britanske tvrtke Denim UK Holdings izgubila oko 33 milijuna eura na neuspješnom modnom projektu s luksuznim brendom Louis Vuitton, piše Daily Mail.
Prekinuli su suradnju
Rihanna (37) je pokrenula svoju liniju odjeće Fenty 2019. godine u suradnji s francuskom modnom kućom, no suradnja je prekinuta 2021. godine, velikim dijelom zbog posljedica pandemije. Zbog strogih ograničenja putovanja, Rihanna, koja je bila aktivno uključena u dizajn, nije mogla posjećivati pariški atelje ni talijanske tvornice gdje se odjeća proizvodila.
U suradnju je uložila oko 30 milijuna eura, dok je LVMH, matična tvrtka Louis Vuittona, uložila sličan iznos, čime je Rihanna postala dioničarka s udjelom od 49.99 posto. Unatoč velikim očekivanjima, linija nije zaživjela.
Pandemija i visoke cijene
Glavni razlog leži u iznimno visokim cijenama - primjerice, podstavljena traper jakna koštala je oko 930 eura. Za razliku od njezinih pristupačnijih i iznimno uspješnih linija Fenty Beauty i Savage X Fenty, luksuzna odjeća nije uspjela privući širu publiku.
Rihanna i LVMH 2021. godine donijeli su zajedničku odluku o gašenju modnog brenda. "LVMH i Rihanna potvrđuju svoju ambiciju da se usredotoče na rast i dugoročni razvoj Fentyja, s naglaskom na kozmetiku, njegu kože i donje rublje", stajalo je u tadašnjem zajedničkom priopćenju.
Nedavno je rodila treće dijete
Iako je projekt propao, to nije značajnije utjecalo na Rihannino poslovno carstvo, čija se vrijednost procjenjuje na 1.3 milijarde eura. 2022. godine postala je najmlađa samostalna milijarderka u Americi. Njezin financijski uspjeh temelji se prvenstveno na kozmetičkoj liniji Fenty Beauty i brendu donjeg rublja Savage X Fenty.
Uz poslovne uspjehe, Rihanna, rođena kao Robyn Rihanna Fenty, ostvarila se i u privatnom životu. S partnerom A$AP Rockyjem ima troje djece: sinove RZA-u (3) i Riota (2) te nedavno rođenu kćer Rocki Irish Mayers.
Put od Barbadosa do svjetske slave
Rihanna je odrasla na Barbadosu u skromnim uvjetima. Kao tinejdžerica je s dvije prijateljice osnovala glazbeni trio, a 2003. godine otkrio ju je američki producent Evan Rogers. Prepoznavši njezin talent, Rogers joj je osigurao audiciju kod tadašnjeg predsjednika diskografske kuće Def Jam, repera Jay-Z-ja.
Jay-Z je bio impresioniran i odmah joj je ponudio ugovor. Njezin debitantski singl Pon de Replay iz 2005. postao je svjetski hit, a ostalo je povijest. S više od 250 milijuna prodanih ploča, Rihanna je postala jedna od najprodavanijih glazbenih umjetnica svih vremena, a ostvarila je i zapažene uloge u filmovima kao što su Battleship i Ocean's 8.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati