Prvi put u Zagrebu održan Rave party u teretani: Generacija Z mijenja način provoda

Sadržaj nastao u suradnji s: Hrvatski Telekom
NA SPOMEN izlaska vam se evocira uspomena iz nekog kluba u kojem ste do kasnih noćnih sati partijali, a sljedeća destinacija nije uvijek bila precizno definirana do jutra. Ako je tako, moguće da ne pripadate generaciji Z.
Pripadnici ove generacije rođeni su između 1997. i 2012. godine i oni ne poznaju život prije interneta i tehnologije. Zato mijenjaju i uvode mnoge trendove preko društvenih mreža, ali i u društvenom narativu.
Tako generacija Z danas ima potpuno drugačije ideje o dobrom provodu. Klasični noćni izlasci zamijenjeni su aktivnostima koje ne uključuju alkohol, a zabava se redefinira kroz društvene aktivnosti, tehnologiju i osobne interese. Ova generacija jasno daje do znanja da im ne trebaju noćni klubovi kako bi se dobro zabavili. Dovoljno im je društvo istomišljenika i malo kreativnosti.
Umjesto provoda, izazov
Jedan od trendova koji sve više privlači mlade su natjecateljska druženja, aktivnosti koje uključuju razne igre ili izazove. Umjesto barskog šanka, danas je popularnije okupljanje oko stolnog nogometa, pikada, biljara ili pak društvenih igara. Kroz ove aktivnosti, mladi ne samo da uživaju u prijateljskom nadmetanju već i grade zajedništvo kroz natjecateljski duh koji ih motivira.
Drugi oblik zabave kod mladih podrazumijeva svjesno isključivanje od mobitela i društvenih mreža, poznato kao "detox vikend". Ovakva druženja pomažu im pobjeći od užurbanosti i negativnih vijesti, čemu su svakodnevno izloženi kroz „doomscrolling“. Izraz je to koji označava pretjerano skrolanje koje uključuje gledanje sadržaja satima.
U Hrvatskom Telekomu njeguju društveno odgovorno poslovanje, pa samim time prate i trendove te prilagođavaju svoje usluge novim naraštajima. Tako je sada dostupna Young tarifa. Uz ovu novu opciju Hrvatskog Telekoma i opciju MultiSIM, mladi sada mogu ostaviti mobitel kod kuće i primati poruke, pozive i obavijesti izravno na svoj pametni sat.
Na taj način ostaju povezani s važnim stvarima, a odvojeni od digitalnog kaosa. MultiSIM omogućava potpunu slobodu kretanja bez stalnog držanja mobitela u ruci, pružajući mladima upravo ono što žele – jednostavnu i nenametljivu povezanost.
Rave u teretani stigao u Zagreb
Upravo u skladu s ovim novim trendovima, Hrvatski Telekom je nedavno organizirao jedinstveni događaj u Zagrebu, prvi Gym Rave u Hrvatskoj. Ovaj event spojio je tehnologiju, fitness i zabavu na način koji je dosad bio poznat samo u svjetskim metropolama poput Berlina, Londona, New Yorka ili Los Angelesa.
Više od 200 mladih okupilo se u prostoru THE Fitness and padel Hale kako bi sudjelovali u šest fitness izazova uz energične ritmove DJ-a i dinamičan light show. Sudionici Gym Ravea uživali su u okruženju koje podsjeća na noćni klub, no s bitnom razlikom. Alkohol su zamijenili zdravi napitci i sportski izazovi.
Atmosferu je dodatno podigao hologramski prikaz funkcija Apple Watch S10 pametnog sata, a natjecatelji su upravo pomoću njega pratili svoj napredak i natjecali se za vrijedne nagrade, uključujući sam Apple Watch S10.
Digitalno kao novo normalno
Gym Rave je dio šire kampanje Hrvatskog Telekoma „Pronađi svoj Flow“, koja promiče zdravlje, slobodu kretanja i pametno korištenje tehnologije među mladima. Cilj kampanje je približiti tehnologiju mladima na smislen način te ih potaknuti na aktivan i povezan životni stil.
S MultiSIM opcijom, koju mladi mogu koristiti uz Young tarifu, pametni sat i mobitel povezani su jednim brojem, omogućujući mladima da budu uvijek povezani, ali bez opterećenja stalnog nošenja mobitela.
Digitalna druženja još su jedan trend koji je generacija Z objeručke prihvatila. Umjesto fizičkih okupljanja, mladi se danas povezuju igrajući videoigre, gledajući omiljene serije na streaming platformama ili sudjelujući u grupnim video pozivima. Ovaj oblik druženja omogućava im održavanje kontakata bez potrebe za putovanjima ili dodatnim troškovima, istovremeno pružajući osjećaj zajedništva i povezanosti.
Osim toga, mladi se danas često druže stvarajući zajednički sadržaj. TikTok videi, vlogovi, estetski Instagram feedovi i fotografije postali su načini izražavanja i zabave. Njihova glavna motivacija nije stjecanje popularnosti, već uživanje u procesu kreiranja i dijeljenja sadržaja unutar prijateljskih krugova. Druženje kroz stvaranje sadržaja za mnoge je način da istraže svoju kreativnost i istovremeno se povežu s ljudima istih interesa.
Umjesto velikih i generičkih zabava, generacija Z preferira okupljanja oko specifičnih hobija ili interesa. Tematski klubovi knjiga, anime i cosplay okupljanja ili zajedničko istraživanje vintage i second-hand trgovina sve su popularniji načini provođenja vremena. Ova okupljanja omogućavaju mladima da pronađu ljude s kojima dijele slične strasti, stvarajući pritom duboke veze i autentične odnose.
Sponzorirani sadržaj donose Index i Hrvatski Telekom u skladu s najvišim profesionalnim standardima.

bi Vas mogao zanimati
Uvjetima korištenja i Pravilima o privatnosti