Kad vidite koliko su plaćeni youtuberi u zadnje 4 godine, neće vam se dati na posao

YOUTUBE je u posljednje četiri godine isplatio nevjerojatnih 100 milijardi dolara kreatorima, umjetnicima i medijskim kućama. Ova vijest objavljena je na događaju Made on YouTube u New Yorku, gdje je platforma predstavila i niz novih alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji koji bi trebali olakšati stvaranje sadržaja, piše Unilad.
Gledanje na TV-u kao pokretač zarade
Prema ovom video gigantu, veliki pokretač rasta isplata bilo je gledanje sadržaja na televizorima. S obzirom na to da sve više ljudi koristi YouTube na svojim TV ekranima, broj kanala koji zarađuju preko 100.000 dolara godišnje samo od gledanja na televizorima porastao je za čak 45 posto u odnosu na prethodnu godinu.
Johanna Voolich, glavna direktorica proizvoda YouTubea, pohvalila je kreatore jer preoblikuju kulturu kakvu poznajemo. "Kreatori oblikuju kulturu i zabavu na načine za koje nismo mislili da su mogući", izjavila je.
Novi alati s umjetnom inteligencijom
Osim financijskih podataka, YouTube je iskoristio događaj kako bi predstavio nove značajke umjetne inteligencije koje bi mogle promijeniti način na koji se sadržaj stvara.
Za Shorts - YouTubeov format vertikalnog videa u stilu TikToka - kreatori će sada moći koristiti AI za pretvaranje sirovih isječaka u profesionalne montaže, zajedno s glazbom, prijelazima i glasovnim zapisima. Postoji čak i značajka koja može transformirati dijalog iz videa u pjesmu, koja se zatim može izravno umetnuti u Short.
Integracija Veo 3 i kontroverze
Povrh toga, Googleov najnoviji AI generator videa, Veo 3, integrira se u Shorts. Ova tehnologija koristi dio ogromne videoteke YouTubea za samostalno učenje, što je već izazvalo određene kontroverze. Ranije ove godine, prema pisanju CNBC-a, mnogi kreatori izjavili su da nisu bili svjesni da se njihov sadržaj koristi u tu svrhu.
Brojke su zapanjujuće - samo prošle godine, izvršni direktor YouTubea Neal Mohan otkrio je da je platforma isplatila kreatorima 70 milijardi dolara između 2021. i 2024. godine, a do danas je taj iznos narastao za dodatnih 30 milijardi dolara. S obzirom na sve, čini se da je sada možda najbolje vrijeme za ulazak u svijet vlogginga.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati