Potražnja za Xiaomijevim SUV-om eksplodirala. Direktor: Ako vam se žuri, kupite Teslu

NOVI električni SUV Xiaomi YU7, lansiran prije svega nekoliko mjeseci, postigao je toliki uspjeh da tvrtka jednostavno ne može pratiti potražnju. Liste čekanja postale su toliko duge da je osnivač i CEO tvrtke Lei Jun počeo potencijalnim kupcima preporučivati da razmisle o konkurentskim modelima, piše Carscoops.
Xiaomi je svog rivala Teslinom Modelu Y predstavio u lipnju, a u prvih 18 sati zaprimili su nevjerojatnih 240.000 narudžbi. Zbog takve potražnje, novi kupci obaviješteni su da će na isporuku svog vozila morati čekati u prosjeku od 56 do 59 tjedana. Iako su mnogi spremni čekati, sve je veći broj onih koji su postali nestrpljivi i javno se žale na duga kašnjenja.
CEO preusmjerava potražnju
Reagirajući na sve veći broj pritužbi na društvenim mrežama, Lei Jun poručio je kupcima kojima je hitno potreban automobil da bi bilo pametno razmotriti i druge električne automobile proizvedene u Kini. "Ako trebate brzo kupiti automobil, druga nova energetska vozila proizvedena u Kini prilično su dobra", napisao je. Među Junovim preporukama našli su se Xpeng G7, Li Auto i8 te, pomalo iznenađujuće, upravo Tesla Model Y - model na koji YU7 izravno cilja.
Čini se da Junu nimalo ne smeta što bi kupci mogli odabrati proizvod Elona Muska. "Model Y je sjajan automobil, a Tesla je jučer također najavila niz promocija, pa biste ga možda htjeli razmotriti", našalio se.
Zašto je toliko popularan?
Ogromna potražnja za modelom YU7 sasvim je razumljiva s obzirom na njegov atraktivan dizajn, bogatu opremu i nevjerojatno konkurentnu cijenu. Početna, Standard varijanta, košta 253.500 juana (oko 32.900 eura) i dolazi s 800-voltnom arhitekturom koja omogućuje punjenje do 80 posto kapaciteta za samo 13 minuta. S jednim punjenjem može prijeći 835 km, a pokreće ga jedan motor snage 315 KS.
Za one koji traže više performansi, Xiaomi nudi i dvije snažnije verzije. Model Pro, po cijeni od 279.900 juana (oko 36.300 eura), opremljen je s dva motora ukupne snage 489 KS. Vrh ponude je verzija Max, koja kombinira NMC bateriju od 101,7 kWh sa 681 KS. Unatoč impresivnim specifikacijama, cijena ostaje konkurentna i iznosi 329.900 juana, odnosno oko 42.800 eura.
Trenutno su Xiaomijevi električni automobili dostupni isključivo u Kini, no tvrtka se već priprema za globalno širenje. Kada se to dogodi, ući će na znatno šire tržište, izravno konkurirajući Tesli i drugim velikim proizvođačima automobila na međunarodnoj sceni.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati