Novi brend stiže u Europu, iza svega stoji Opel

OPEL će još tijekom ove godine podići elektrifikaciju brenda na novu razinu predstavljanjem potpuno električnih GSE modela s novim, upadljivim logom.
Ono što je za Toyotu Lexus, za Citroën DS Automobiles, to GSE postaje podbrend Opela. Ovaj podbrend zapravo nosi naziv koji se zapravo prvi put na sceni pojavila 2022. godine i označavala "Grand Sport Electric" modele kao dinamične plug-in hibridne modele poput Astre i Grandlanda.
GSE ima dublje značenje
"GSE predstavlja posebno dinamične, uzbudljive i emocionalne Opelove modele. Novi GSE automobili bit će potpuno električni, pokazujući koliko snažna i inspirativna može biti električna mobilnost," izjavio je Opel CEO Florian Huettl.
Novi promotivni film "Tri slova" demonstrira filozofiju brenda: G za njemački inženjering i izvrstan grip, S za sport i brzinu, E za električno uzbuđenje i euforiju. Kampanja "OMG! GSE" nastavlja pop-art marketinšku strategiju marke, već viđenu u kampanjama "Yes, of Corsa", "GOGRAND" i "Adventure-ready Frontera".
Vozački orijentirani
Opel puno očekuje od novih izvedbi. Svatko tko vozi novi električni GSE model doživjet će poslovični OMG osjećaj, pun uzbuđenja i adrenalina! Uz sportski izgled koji se temelji na nagrađivanom Opelovom dizajnu, budući kupci GSE modela mogu očekivati i postavku šasije koja izravno integrira vozača i nudi uzbudljivo zadovoljstvo vožnje.
Opel hrabro grabi u budućnost i malo po malo vraća se na scenu sa stilom.

bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati